ifø cera problemer med skyllet

hej jeg har ovenstående model og fået at vide at det store skyl med mørk grå stang skal stå på 1,5 mens det lille skyl med lysegrå stang skal stå på 0,0 hvis jeg ønsker det skal v ære 2 og 4 liters skyl. vi bor i eget hus på 1 plan. 

problemet er at det er som om det store skyld ikke vil virke og det lille skyl tager/ giver for meget vand. 

hvad kan jeg gøre for at fikse det 

er der nogen der har erfaring med det. jeg har skrevet til producenten og svaret er; prøv at skifte udløbsventilen eller få en vvs'er ud at kigge. begge dele koster penge, det ene mere end det andet. men skifter jeg udløbsventilen er det jo ikke sikkert det virker alligevel. toilettet er ca 6 år gammelt.
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du giver jo selv svaret på dit spørgsmål, du gider ikke prøve om det vil hjælpe med en ny udløbsventil. Hvordan havde du så tænkt dig at det skulle fixes ?
Jo jeg gider godt men er jo ikke garanteret det virker. Så derfor så vil jeg høre om folk har nogle erfaringer
"... det hele koster penge, det ene med det andet" Tja, man KAN altså ikke reparere et toilet med en pind og en bussemand

 

nej men problemet er at det lille skyl tager for meget vand og det store for lidt. jeg spurgte for at høre folks erfarind inden jeg kaster penge efter noget, for jeg ved godt det koster
Annonce
Det kan nok ikke betale sig at få en vvs'er ud at kikke på toilettet.
Et nyt Cera toilet kan købes ved XL for 998 kr. det er super let at skifte.
http://www.xl-byg.dk/produkter/vvs/...er/toilet/

Så der skal ikke købes ret mange reservedele, før end et nyt toilet er en bedre investering. (for slet ikke tale om prisen hvis en vvs'er skal skifte reservedelene)


tak jens og det er netop derfor jeg lige ville høre herinde om folk har erfaring med noget
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis