Hvor utrolig heldig kan man dog være?

Endelig falder den store appelsin i min turban!

Denne e-mail tikkede i dag ind til mig:


Citat:

Dear Friend

A Kuwaiti made a fixed deposit of $19.7Million USD in my bank branch (Reputable bank in Malaysia) where I am a staff in the audit and operations department. He is dead and has no known legal and official next of kin/beneficiary.

HOW THE TRANSACTION CAN BE HANDLED: All the clients account details and file are in my possession and that will make it easy for me to legitimately and officially insert your name as the legal and official beneficiary/next of kin as regards the funds in our bank.

This process must be backed up with confirmable legal and official back up documents. Most importantly, you will be required to:

(1). Act as the original legitimate and official beneficiary of the funds.
(2). Receive the funds into a business/private bank account anywhere in the world.
(3). At the completion of this transaction, the sharing rates shall be 60% for me while 35% for you and 5% will be for any expenses.

I need to know if you will agree to partner with me in this business deal.

Best regards,
Mr. Daniel Lee.
Email: [email protected]

Citat slut.

Sådan lige ved lidt hurtig hovedregning, skulle det vel kunne give mig noget i retning af 35 mio kr., lige ind på den slunkne folkepensionistkonto.
Det er da mageløst???



Med venlig hilsen
ktm

 

Endelig falder den store appelsin i min turban!... Vis hele indlægget
20 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jo, tak, den fik jeg også, men alene ud fra det elendige sprog, var det åbenlyst, at der var noget galt. Hvilke almindelige mennesker foretager sig "finanspolitiske transaktioner"????

Med venlig hilsen
ktm

 

Se så lige her, en besked der tikkede ind forleden morgen kl. ca 01:38:

 Så gør det ikke noget at man bliver vækket, når man lige har "vundet" 960.000 Euro (det er vel ca. 7½ million danske kroner).   

Det kan jo godt være, at pengene er bundet til at købe "Toyota" for, men så napper jeg bare en Landcruiser, en sportsvogn og så en til at køre til købmanden i.

  


Træd ikke på mine ledninger :o)

Det var dog en dejlig overraskelse for dig at modtage på morgenkvisten!   

Man oplever undertiden, at forventningens glæde er den største, - - - - - - undertiden den eneste!   

Det er forunderligt, at det stadigvæk kan betale sig, at sende disse mails/SMSer ud.


Med venlig hilsen
ktm

 

Jeg har dog lige bedt Toyota "kigge på sms`en, inden de starter autotransporten med alle bilerne til mig!   

Presseafdelingen tjekker lige.......


Træd ikke på mine ledninger :o)

For kort tid siden kom en mail fra en spansk "advokat" at min for længst afdøde faster havde hensat 22 mill. Euro til mig som eksklusiv arving. Det var med hendes rigtige navn og det hele. Hun er død for ca. 25-30 år siden og jeg ved da godt at hun ikke manglede noget,  meeeen 22 mill euro, der var maddingen lige godt for stor til at jeg bed på krogen.  


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Annonce

Tja.. og de, som vil købe noget via. "Paypal" - og så enten "lige" kommer til at overføre for meget, så jeg "lige" skal returnere et beløb..(eller den sidste "sjove" jeg lige har fået.. sen varen til prisen + fragt.. (men de glemmer, at jeg tjekker paypal inden!!)) - desværre har jeg talt med flere, der slet ikke har overvejet at det er svindel..

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Sælg ikke skindet før bjørnen er skudt.

Der er mange sådanne "lykkejægere" og bare en eller to falder for fristelsen, er deres lykke sikkert gjort.


Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.

Forresten.....

noget nær samtidig med Toyota-historien, så jeg fik en sms fra "Itunes" angående  min ordre nr. 57756 på 799 DKK - og hvis jeg ville annullere den, så skulle jeg trykke "her".

1) Jeg har intet bestilt, så det bliver bare afvist/ikke afhentet.

2) Ordre nr. 57756 er vist det samme ordre nr. som man brugte sidste gang.

"Nice try!"   



Træd ikke på mine ledninger :o)

Jeg har også fået en del mails om fjerne familiemedlemmer i Afrika der er gået borte og har efterladt mig formuer. Burde være blevet rig nu

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis