Politianmelselse?

Jeg har lige hørt en videnskabelig radioudsendelse om menneskehjernen, hvor blondiner blev omtalt som dumme. Er det mon  lovligt? Altså: Hvordan forholder det sig med afkommets intelligens, når en klog mand gifter sig med en blondine?  Der blev ikke sagt neger, muhamedaner, svensker, socialdemokrat. Hvad, hvis der var blevet talt om en klog mand, som giftede sig med en blond svensk socialdemokrat, født syd for Sahara, som var konverteret til Islam?
Jeg spørger bare.
Men måske tager jeg fejl, for jeg ved ikke, om der findes videnskabelige undersøgelser, som beviser, eller i det mindste tyder på, at blondiner (men ikke gul-hårede mænd) (osv.osv.osv .) er dumme.
Men studieværten henviste ikke til nogen sådan.
Og burde han så ikke fyres i vanære og have en tur i kryolit-minerne?
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
...Jeg var oppe at kigge til kryolitminen i Ivittut forrige år, og da stod den under 10+ meter vand, så det vil helt sikkert stoppe hans udtalelser, som rummer så rig mulighed for fortolkning. ...men det ville nok være nemmere at drukne ham i de indre danske farvande, hvis en domstol fandt at det var den passende staf.

"Born to Run" er fra 1975... og det er stadig en fed plade.
I den politiske korrektheds navn, må det da være en udlægning som hjemler ret til at folkedomstolen straks beordrer vedkommende hængt i det nærmeste træ. Havde man haft inddraget mærkværdigheden radigal i kombinationen, behøvede man slet ikke en standrets afgørelse. Det ville medføre automatisk likvidering.

Med venlig hilsen
ktm

Så kan vi starte med og anmelde halvdelen af den danske befolkning, hvem trækker ikke på smilbåndet når oddset sender deres reklame med at der er så meget kvinder ikke forstår.

Og nu selvsamme blondine siger til mændene at de er for lang tid om og gå til læge og de heller ikke forstår noget.

Men det er da måde og klare arbejdsløsheden på, vi anmelder alle hinanden så skal der ansættes folk til og udfylde diverse papire.
Den der tror på Jurnalistik, burde vide bedre !
En studie vært er jo jurnalist eller lignende, derfor skal man ikke tro på alt hvad der bliver sagt fra en sådan person. Jeg tvivler stærkt på at Blondiner skulle være dummere end andre meneskers med anden hårfarve. Rødhårede bliver jo ofte også betegnet som mere krigeriske, de skulle have et heftigere temperament !
Og selv på radioen kan det være agurketid, hvor en eller anden laver ulykker bare for i det mindste at lave noget. Enhver kan jo komme og sige at det er videnskabeligt, men er det så også det. Har vi ikke alle oplevet ting der er blevet slynger ud fra diverse videnskabs folk der har siddet ensomt for længe og grublet over tingenes tilstand, det kommer der som regel noget BÆH ud af.

Selv mine konklutioner vil af nogle betragtes som noget værre BÆH, sådan er vi jo forskellige

Og skal vi så lige tage den om den døde Blondine der i videnskabens navn var kommet på obduktionsbordet. De kære forskere og videnskabs mænd ville se om der var noget om snakken at blondiner var så dumme. De skar toppen af kraniet af og som forventet var der fuldstændigt tomt derunder, og dog for der sad noget der kunne minde om et stykke snor inde i hovedet der gik fra side til side. Det grublede de lærde meget over, ind til en af dem tog en saks og klippede snoren over ! Så faldt ørene af
Jeg kan da huske for en del år siden at der var 2 danske "forskere" der påstod at Malere ikke blev hjerneskadede af at arbejde med opløsningsmidler, men at de simpelt hen bare var dummere end gemnemsnittet af befolkningen.

Det viste sig at de herre havde en hånd dybt nede i malings industriens lommer, og derfor kom med deres påstand...

Så hvis vi alle så tænker tilbage på den klasse vi gik i og husker hvem der ikke var den sprødeste kiks i pakken, ja han eller hun er maler i dag 

Og mht til blondiner, så vil jeg sige at min kone er mig langt overlegen når det kommer til boglig viden og tal, og hun er platinblondine fra naturens hånd 

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også