windows 7

Jeg har en Asus bærbar med Vista, som ikke kan sammen med min nye Nokia, derfor ville jeg gerne købe eller låne en installation CD med Windows 7.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Jeg har en Asus bærbar med Vista, som ikke kan... Vis hele indlægget
18 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Erik
Jeg kører med win 8 og har en Lumia 610 og trådløst netværk ---- nu kommer det smarte når jeg træder ind af døren kobler min mobil sig automatisk på netværket og dermed også til pc'en og bliver på den måde opdateret ganske uden min medvirken let og elegant, nyligt tagne billeder - sms - osv. bliver overført ---- det er da nemt - det burde også ku' la' sig gøre med win 7 og vista

Har du været ude og lufte damperen.......

mvh michael

Når alle forsøg går galt - så læs manualen - hvis den ikke er blevet smidt ud????

@Miwi.
Lynæs' hus brændte i torsdags, så han er ikke så aktiv på LDS for tiden. Dette blot til din info, så du ikke bliver utålmodig, hvis han ikke svarer så hurtigt som han plejer.

http://www.lav-det-selv.dk/Forum/aft/176775

Chr


Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

hej chr.
tak for info, det var ikke så rart at høre - håber han ringer hvis der er brug for hjælp----------

Når alle forsøg går galt - så læs manualen - hvis den ikke er blevet smidt ud????

Hej alt kan findes på nettet også gratis win 7 med fuld opdateringer
Skrevet af kimhz på 22 jun 2013 14:29
Hej alt kan findes på nettet også gratis win 7 med fuld opdateringer
Hej
Det er fint, men det er normalt også så fyldt med virus og andet "shit" så det er komplet ubrugeligt !
Hilsen Polobjørn


"AUTOELEKTRIKEREN"
Annonce
Ja , det tør jeg sgu ikke binde an med.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Skrevet af lynæs på 18 mar 2013 15:45
Jeg kan godt finde den på stifinder, og også overføre, men har ikke de samme muligheder som w7, men never mind, jeg klarer mig.
Men vista forsøger at installere drivere, hvad den så ikke kan, så vil den ha en CD, hvad jeg ikke har.
Hej Lynæs
Hvis din pc spørger efter en CD når du prøver at installere din telefon, er det en Wista CD den vil have - har du ikke det ? ellers har du måske "rescue" CD som du selv har kopieret da du fik din PC ?  prøv med en af dem
Hilsen Polobjørn


"AUTOELEKTRIKEREN"
Jeg har ingen af de nævnte cd er, de røg i branden, hvisjeg har haft dem.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis