valg af varmtvandsbeholder???

Hejsa Folkens

Jeg står og skal have skiftet varmtvandsbeholder, har en gammel (defekt) der køre på mit fyr og en metro på EL fra 1995.

Desværre skal jeg have en vvs'er til at lave det hele, da jeg overhovedet ikke har forstand på den slags, og mange af de rør der er ude i mit teknikrum (eller hvad det nu kaldes) både ligner noget og er noget der er blevet kastet ind med en skovl, plus flere af tilslutningerne heller ikke er helt efter bogen.

Men nu til sagen, varmtvandsbeholderen, jeg ville egentligt helst have haft en Metro combi beholder, men det rækker pengende simpelthen ikke også til, da jeg har valgt at få ordnet alle rørene en gang for alle.

Jeg har set lidt på 3 andre mærker, Pannex combi, Elektromet og Altra, er der nogen der har noget erfaring med nogle af disse mærker????

Håber nogen herinde kan hjælpe mig.

Venlig hilsen
Sonny 
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Velkommen til!

De nævnte fabrikater har jeg ingen kendskab til, men som du selv nævner, så er det ikke "bare lige" at udskifte en VVB.
Jeg har nu i 17 år kørt med en Metro kombi, 160 ltr. og der er så vidt jeg kan fornemme ingen tegn på, at den er ved at være sløj.
Altså er jeg ikke varm på at eksperimentere med ukendte produkter.

I dit sted ville jeg se at få rejst de penge alligevel, og så få en kombi Metro, idet det er ganske kostbart at varme vand via elektricitet, og noget tosset, når dit fyr alligevel kører. Drop en smule ferie i stedet for.

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis