billigeste rustikbrædder

Er der nogn der har tips om hvor jeg kan finde de billigeste rustikbrædder? Skal bruges til beklædning indvendigt i en skurvogn. 
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hva' med om du selv Gooooglede "rustikbrædder" og fandt svaret. F.eks. på DBA eller GG eller hos J&fix. .o)
Det er vis vanskeligt at finde noget billigere og ringere end det de har hos jem&fix!
Ja, det er jeg nok enig i. Har været og klemt på dem idag og leder så videre nu.
Tak, lavpristræ har nogle gode priser. Kvaliteten kan jeg ikke sige nogen om endnu... Koldingselvbyg har også nogle gode tilbud. Hvis det nu er flere der søger rustikbrædder. Det er bara surt at jeg ikke kan finde noget tæt på hvor jeg selv kan hente. Selv med fragt blir det billigere fra andre siden sjælland.
Lavpris træ profilbrædder er super at arbejde med, jeg har både sat deres A og B sortering op.
Der er lidt mere spild i B sorteringen pga enkelte skæve ender og knasterne holder ikke så godt. A sorteringen var 100% fejlfri. Begge sorteringer var nemme at skyde sammen, ikke en eneste der skulle bankes på plads.
Har lige købt deres b-sortering.
http://www.lavpris-byg.dk/19x100-ubehandlet-profilbrædder-p-329.html

Langt over forventninger. Ikke en eneste skævt brædt ind til videre. efter ca 20m2.
Hvordan er det nu? Kan man slå dem fast med søm i noden? Jeg vil ikke at sømmen skal være synlig.
Hvad er der nu galt i at man kan se at brædderne er gjort ordentlig fast? .o)

Men det kan godt lade sig gøre at fastgøre brædderne "i nakken" Men du får jo kun fat i en 5-6 mm træ. I modsætning til sømning i feren hvor dykkeren får fat i ca. 12 mm.

Visse profileringer er udført så sømning i feren skjules af det efterfølgende bræt!

Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis