Sluk lampe blinker på AEG Tørretumbler

Hejsa folkens

Jeg har en AEG Tørretumbler T56400 hvor sluk lampen blinker på. Den gør det ikke hver gang, men det bliver hyppigere og hyppigere.
Lampen blinker, og så bipper den. Nogle der har en ide om hvad det kan være? Syntes ikke jeg kan finde noget i bruger manualen om den.
Det er også som om den ikke rigtig varmer ordentlig mere, så min tanke er måske varmelegemet.?

Det skal lige siges at den snart er 8 år gammel.

Sand kunst er at få 2+2 til at gi 5, og så beholde den femte uden at betale skat af den.
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
som standart spørg jeg til om du har renset alle filtre grundigt ? og vigtigst af alt kondencatoren?

men ellers kunne jeg ofrestille mig at på sådan en gammel maskine, er fugtføleren ved at være slidt ud, det resultere også i at tøj ikke er helt tørt når den påstår den er færdig.
det kan også sagtens være varmelægme der er slidt ud, det koster ikke en bondegård til sådan en, men man må gøre op med sig selv om det måske bedre ku svare sig at skifte hele tumbleren ud til en mere økonomisk, min ryger ud hvis/når den går i udu næste gang

jeg har selv en noget ældre model, og indimellem får den, den helt store tur med støvsuger og kompressor så alle kroge blir blæst/støvsuget rene, fugtføleren i min er for længst holdt op med at virke, så jeg tørre på tid nu

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis