Erfaring med termografering

Jeg overvejer (og gør det nok under alle omstændigheder) at benytte mig af gruppekøbet af termografering.

Men det kunne være interessant at høre om erfaringerne fra sidste års gruppekøb - jeg har prøvet uden held at søge lidt på det her på siden.

Dan

"Australian beer is like making love in a canoo - it is fucking close to water"
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Dan

Jeg fik selv foretaget termografi herhjemme sidste år og var rigtig godt tilfreds. Selvom jeg har været med til at beskrive tilbuddet, blev jeg overrasket over grundigheden og af den rapport der er med i prisen (dvs. selvom man ikke tilkøber den "analyserede rapport").

Jeg bor i et rimelig nyt hus, så der var ikke mange problemer. Men jeg fik påpeget nogle forbedringsforslag og fik faktisk afkræftet problemer, som jeg troede jeg havde: Blandt andet har jeg altid haft det koldt i den "fjerneste" ende af stuen og regnede med at det var pga. dårlig isolering. Det var det ikke og jeg fandt efterfølgende ud af, at pumpen i fyret bare ikke var kraftig nok til at flytte varmen ud i hele gulvet i de yderste afkroge.

Gruppekøbet kører igen i år, fordi vi har fået flere positive tilbagemeldinger, fra andre der gjorde brug af tilbuddet sidste år. Og selvfølgelig fordi der samtidig har været efterspørgsel efter det.

Er der andre der vil dele erfaringer? Både de gode og evt. dårlige.

Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis