Centrallås Meta System

Hej alle

Jeg har fået monteret en Meta System centrallås i bilen.
Den kan sagtens låse, men ikke åbne igen. Hvis døren står åben kan jeg både låse og låse op via fjernbetjeningen - og via den knap inde i bilen.
Og når jeg trykker på åbne-knappen blinker blinklyset også - så den modtager fint signalet.

Håber der er nogen som kan hjælpe!?
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej
Meta centrallås system  hvilken model ? Hvilken bil mærke model årgang  ??
Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Meta system M325 og en Toyota corolla 1,6 xli fra 97 3 dørs - kun 2 døre de. Betjener. Har lige tjekket monteringen, den er monteret efter låse med negativ styring. Håber du kan hjælpe
Skrevet af Trekkeren på 06 mar 2013 11:44
Hej alle

Jeg har fået monteret en Meta System centrallås i bilen.
Den kan sagtens låse, men ikke åbne igen. Hvis døren står åben kan jeg både låse og låse op via fjernbetjeningen - og via den knap inde i bilen.
Og når jeg trykker på åbne-knappen blinker blinklyset også - så den modtager fint signalet.

Håber der er nogen som kan hjælpe!?
Hej
Du skriver at du har "fået" monteret - hvis det er noget du har betalt for så er det bare tilbage og så må de lave det om.
Det er helt klart en monteringsfejl ! du skriver at du kan låse og åbne på knappen inde i førerdøren. hvis du ikke kan finde ud af andet kan du jo tilslutte den der, men du kan næsten altid finde de 2 rigtige ledninger ved hjælp af en gammeldags prøvelampe med pære - tilslut ledning til prøvelampe på stel og mål på en ledning af gangen der hvor ledningerne fra døren er tilsluttet vognens ledningsnet - når du rammer de rigtige vil bilen låse på en og åbne på den anden - ellers prøv det samme på ledningerne ved kontakten i døren - husk at skubbe dørlåsen i "lukket" så du kan måle med døren åben
Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Tak tak. Jeg har aldrig betalt for det, da det jo ikke virkede. Og de har for travlt lige pt. Jeg har fundet ud af, at det er når dørkontakten til lyset er trykket ind, at åbne funktionen ikke virker.
Har du manualen? Kan ikke lige umiddelbart lægge et billede op her, men kan det passe man skal bruge den som hedder; 'break command for unlocking'?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis