Opvasker tilslutning

Hej

Jeg vil høre om det er muligt at man kobler en Alm "stor" opvasker til vandhanen eller
under vandhanen(bordet), også kan tage den fra efter brug osv... ??

Det er fordi der er plads til opvasker på den modsatte side af hvor vasken er i køkkenet,
og vil ikke til at lave en installation i krybekælderen, da jeg kun bor til leje og
det vil løbe op i 4-5000kr...

Så hvis der var en anden måde, hvor man kunne ligge slangen over køkken gulvet,
under brug af maskinen også koble den fra efter brug  

Anders
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis der er plads til opvaskeren må der da være et par tilslutnings steder unden vasken,
Det er ikke nok med en indgang med vand, der skal da også være et afløb ! Og jeg kan ikke forestille mig at en vvs. skal have mere end 1000,00 kr. for at monterer et T stykke og en ventil / hane under vasken plus afløbet til maskinen.
Der er plads til en opvasker, men der har aldrig været nogen opvasker sat til der...
da pladsen til opvaskeren som sagt er på modsatte side af vasken ( lige over for ).
Så hvis det skal lave nogen installationer, skal de nemlig fører under gulvet ( i krybekælderen ) og op igennem gulvet, hvor opvaskeren skal stå... men det vil jeg ikke bruge penge på...

Jeg må prøve at at få hørt en vvs´er af

Mange tak for hjælpen
Den løsning du forstiller dig, vil du meget hurtigt blive meget træt af. Det er da den mest besværlige måde at gøre det på, men det kunne jo lyde som om det ikke er et sted du har tænkt dig at bo i meget mere end et halvt år ! Så hvorfor dog overhovedet bruge tid og penge på det.
Skrevet af Håndværkeren på 06 mar 2013 20:06
Den løsning du forstiller dig, vil du meget hurtigt blive meget træt af. Det er da den mest besværlige måde at gøre det på, men det kunne jo lyde som om det ikke er et sted du har tænkt dig at bo i meget mere end et halvt år ! Så hvorfor dog overhovedet bruge tid og penge på det.

Jeg står til flytning, men først om et lille år... og det er pga kæresten er træt af at vi ingen opvasker har... så derfor ville jeg vælge den mulighed hvis den var muligt, selvom det måske bliver lidt træls i længden...
Hvis din kæreste ikke kan affinde sig med at i ikke har en opvasker, så fyr kæresten. Næste gang er det noget andet kæresten ikke kan leve med og den skrue bliver ved så længe du hopper rundt efter kærestens pibe
Annonce
Hvis du ko0bler tilslutningsslangen til vandhanen og smider afløbsslangen op i vasken, og slutter strøm til - kan jeg dårligt forestille mig, at det ikke virker. Og tro mig - håndværkeren ville aldrig behandle sin svenske gårhund på samme måde som han anbefaler, at du gør med kæresten - og sådan har vi alle vores forskellige prioriteter her i livet.

Hvis det er noget du skal gøre flere gange om ugen, ville en kobling på tilslutningsslangen nok være en god ide, da du skal have truk på denne under hele vasketiden.

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

Det er rigtigt Gerhard, men min Gårdhund brokker sig aldrig over mine dispositioner.
Og Anders problem er at han har opvaskemaskinen stående i et skab over for vasken, ikke ved siden af vasken. D.v.s. han skal have mindst 2 x 3 m. slanger liggende over gulvet og op til hane og afløb.
Ikke for at jogge i det, men hvilket svineri tror du ikke det vil give hvergang han kobler fra.
intet hvis han bruger quick koblinger. Brugte engang nogle dengang jeg havde vandkøling i computeren. Og var ikke nervøs fora t skille dem af inde i computeren.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis