utæt gulvvarme - lav det selv. nemt og billigt :)

efter at have haft problemer med trykfald på varmekredsen havde jeg til sidst fået nok. havde fået thermograferet og det viste ingenting. jeg havde muligheden for at banke gulvet op eller få en sporings mand ud og finde fejlen.. besluttede mig først for at lede på nettet efter andre muligheder og så faldt jeg over multi seal fra unipak.. jeg lavede en kasse og tog og koblede den kreds fra jeg vidste der havde problemet. så tilsluttede jeg kasse med pumpe og varme og tilsatte så multiseal og lod det køre i et døgn.. efter en uge har jeg stadig intet trykfald overhovedet. det dur bar.. så hvis nogen har en utæthed de ikk kan finde eller trykfald kan de sige til... jeg har kassen og alt dertil og der er 1,5 lifter multi seal tilbage Det er da et forsøg værd og for mig virkede det

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
har lige tjekket det ud men hvor køber du det henne af jeg syntes ikke rigtig jeg kan finde nogle steder de sælger det

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>

Hej

har lidt af det samme problem, men den kasse du taler om ? og hvordan tilsluttes varme ringen? er da værd at prøve men vil gerne vide hvordan

hilsen jesperline

jesperline
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis