Excentersliber

Hej Folkens

Jeg står og skal have investeret i en excentersliber.
Jeg har egentlig forelsket mig i den blå Bosch gex 125-150.
Jeg har før haft dårlige erfaringer med for billigt værktøj, så er lidt skeptisk....

Men i dag og i morgen lørdag er der tilbud i nabolaget på den grønne bosch pex 400 til 750kr.
Det er jo trods alt noget billige end de godt 2000 jeg må slippe for den blå..

Altså, er der noget der har erfaring med den grønne?
Og er studsen på den grønne til noget med hensyn til tilslutning af en støvsuger i stedet for filtret der følger med?


Hej Folkens Jeg står og skal have investeret i... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.
Jeg har haft mange forskellige excenterslibere i hænderne. Den suverænt bedste er Festo. Denne maskine laver ingen mærke og er en fornøjelse at arbejde med. Den er utrolig slidstærk og dyr.
Men den er rigeligt pengene værd. Køb den.
Hilsen Peter

Lerdal
Undskyld for at bringe et gammelt emne op, men faldt netop over denne tråd ved en google søgning.

Er der nogen som har erfaring med denne sliber, evt. blot trykluftdrevne excenterslibere og evt. fordele herved?

http://www.hcfarver.dk/autolak/maskiner-og-maaleudstyr/trykluft/Rupes%20To%20h%C3%A5nds%20geardreven%20excentersliber%20150%20mm

På forhånd tak for jeres tid og håber ikke jeg overtræder nogen regler mht. kommentarer i ældre indlæg.

Go' fredag.
Vær opmærksom på den sikkert bruger en hel del luft..
Jeg har en i en mere simpel udførsel, der køre min 5.5 hk Stenhøj kompresser, ret meget for at levere luft nok.

til de penge Så køb en Festool ROTEX , er det til større flader så køb en 150mm
Hej je__ns

Mange tak for hurtigt svar. Jeg kigger nærmere på den model du nævner og tager den med i overvejelserne.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis