Kalk filter der virker_har desuden reduceret mit skæl

 

Hej Alle
Vi bor et sted med meget hårdt vand. Det er et nyt hus og vi besluttede fra starten at montere en elektronisk kalkspalter kaldet AntikalkPro Family. Den virkede kun i meget ringe grad. Vi har efterfølgende købt "FITaqua Wasserfilter gegen Kalk Duschfilter Dusche Bad" på ebay.

U:GB:3160">http://www.ebay.de/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=370344895908&ssPageName=ADME:LU:GB:3160
De passer fint til standard ½ " udgang fra blandings batteriet i bruseren. Det skal bare skrues på så rimeligt idiot sikret. De skulle tage ca. 5000 liter vand og skal så skiftes igen. Skulle holde mellem 6-12 mrd, men mon ikke det er hvis man er en enkelt person. Pris 150 kr. Udover at brusekabinen ikke længere bliver svinet til med kalkfri, har det hjulpet enormt meget på mit skæl udslæt i hovedbunden og dele af ansigtet som jeg har døjet med i mere end 10 år. Jeg kunne mærke en forskel på vandet med det samme og efter tredje vask en forskel på mit udslæt. Jeg kan ikke anbefale det nok. Kan også se man kan få lignende filter til vaskemaskinen og opvaskemaskinen. 3 stk til ca. 470 Euro. Så pænt dyrt. De skulle kunne klare 12.000 liter vand hver.

Håber det hjælper folk derude

vh

Jannik


vh
Jannik
16 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Igen
Det ser udtil at linket ikke virker. her er et der bør virke
http://stores.ebay.de/Webkaufhaus24...1781626015
Så omtalen af dette filter første gang på et eller andet heste forum
Og så fandt jeg ud af at prisen på de 3 stk filer ikke er 470 euro men ca. 58 euro hvilket svarer til 435 danske kroner, så det er ikke så dyrt igen
vh
Jannik 

vh
Jannik
Det er da bare rigtig dejligt at du vil hjælpe folk derude, jannik. Osse selv om de overhovedet ikke har bedet om det.

Og hvis du kan garanterer at maskinen - udover at nedbryde kalk og fjerne skæl og udslæt - osse virker mod søvnløshed, hårtab og præmatur ejakulation.
Ja så er jeg køber til et ½ - dusin. I gaveindpakning naturligvis!
Hjælper det også på lede ved dårlige reklamer?
I så fald kunne jeg godt være aftager!

Igen en ny variant!

Med venlig hilsen
ktm

 

Hva sker der. Sitting bull og ktm. Jeg kunne ikke være mere ligeglade om i købte det eller ej. Waow....
Og Sitting Bull det er jo sygt det du skriver. Høvisk tale kunne nok hjælpe dig langt her i livet.
Det er jo nok ligemeget hvad jeg skriver her, men jeg kan nu godt se at det fremstår reklame agtigt . Beklager... det var ment som en hjælp

Venlig Hilsen
Jannik


vh
Jannik
Hej Jannik

Høvisk tale HAR skam hjulpet mig langt i livet!

Og mon ikke du burde undlade at bruge "fremmedord" du ikke kender eller forstår betydningen af! :o(
Annonce
Hej Jannik
Her er et godt link til noget mere at tro på :

http://www.folkekirken.dk/

I øvrigt har Rema 1000 et godt tilbud på kalveculotte!!
Det er også ment som hjælp til dig!!

Med venlig hilsen
ktm

 

Jaja Sitting Bull du bliver jo nok ved....
Til andre der er interesseret i hvor jeg fandt min info så her:

http://dindebat.dk/skoenhed/764155-...-haar.html

Det var det herfra vil ikke bruge min tid på negative mennesker som Sitting Bull.
vh
Jannik

vh
Jannik
Jeg må indrømme at du forsvarer dig flot jannik.

Godtnok på en noget humorforladt niveau, men alligevel!

Så for at påskønne din indsats har jeg tildelt dig titlen som ugens KLAPHAT her i forummet!

Præmien kan afhentes ved udgangen! .o)
Jeg tror ikke Jannik har skrevet indlægget som reklame, men herinde er der desværre stor erfaring med at folk skriver indlæg bare for at promovere egne ydelser.

Et mekanisk kalkfilter som det omtalte fungerer sikkert fint, men alle de anprisninger om at det kan fjerne klor, kviksølv og bakterier giver jeg ikke så meget for.
Skrevet af pilehave på 04 mar 2013 11:55
Jeg tror ikke Jannik har skrevet indlægget som reklame, men herinde er der desværre stor erfaring med at folk skriver indlæg bare for at promovere egne ydelser.

Et mekanisk kalkfilter som det omtalte fungerer sikkert fint, men alle de anprisninger om at det kan fjerne klor, kviksølv og bakterier giver jeg ikke så meget for.


Finder det nu da meget i øjenfaldende at en person opretter sig herinde og samme dag - helt upfordret - skriver et meget rosende indlæg om en specifik kalkfjernerdims, så lugter det nu også lidt for meget af en fesen reklame i mine øjne ...



Hvis computerspil var skadelige ville vi have en hel generation der rendte rundt i mørke rum og spiste små piller mens de lyttede til monoton musik...

Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis