Køkken - Multi Living - erfaringer!

Hej alle!

Er ved at indhente tilbud på køkkener - Er der nogle herinde der har erfaringer med Multi Living? Kvalitet, montering osv.
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hej vesterbye.

Hold dig langt væk fra det firma!!!!!!!!!!!!
de er bedøvende ligeglad med dig lige så snart du har skrevet under.
alle de aftaler jeg har lavet med dem er de løbet fra. de elementer jeg fik leveret passede overhovedt ikke, og efter lang ventetid og flere forsøg på at få fremsendt noget jeg ku bruge, opgav de nærmest, og vi aftalte at jeg selv sku hyre en tømrer som skulle forsøge at tilpasse de fremsendte elementer, dog på deres regning og det lykkedes, og jeg betalte regningen minus tømrens regning, og 12 mrd senere får jeg så en regning fra køkkenfirmaet, at jeg mangler at indbetale en rest, svarende til tømrens regning.
de er ikke medlem af køkkenankeforeningen, gå ind på deres hjemmeside og find en forhandler der.
hold dig fra dem!!!!!!!!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis