Vinklet skruetrækker?




Kære alle

Jeg skal skift ledning på en timeglas-formet lampe. Fatningen sidder hvor lampen er smallest og hvor jeg skal spænde den nye ledning fast. Da der ikke er meget plads i den del af lampen og på grund af formen på lampen, skal jeg bruge en vinklet stjerneskruetrækker - findes de og i så fald ved I hvor henne? 

Jeg forstiller mig en umbraco nøgle med en stjerneskruetrækker i enden. Der er ca 1 cm plads for enden af lednings-spændet til lampen.

Se evt. billederne

Har I evt andre løsningsforslag?

Tak, 
Anders








Kære alle Jeg skal skift ledning på en timeglas... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Tak for svarene!

Jeg har desværre ikke nogen spidstang og tror også det vil ødelægge "skruen" der er af plastik.

Til at starte med, var det egentlig fordi jeg ikke ville skille hele lampen ad. Men hvis det er nemmest, så prøver jeg det. Jeg har skruet den lille låseskrue inde i fatningen ud og skruet den sidste del af fatningen ud af lampen. Derved kunne jeg fjerne den nedeste del af lampen og har nu kun toppen tilbage. Nu ved jeg ikke, hvordan jeg får trækaflastningen af.

Jeg har forsøgt at tage nogle billeder af lampen som den ser ud nu.







Næste forsøg bliver at banke et søm fladt og bøje det - god ide!

Mvh Anders
Har du prøvet at tage fat i aflastningen og trædelen og se om de kan drejes fra hinanden

mvh

 varmetossen

Ha, selvfølgelig havde jeg prøvet det, men ikke grundigt nok. Blev stædig efter du foreslog at dreje dem fra hinanden og det virkede!

Mange tak for hjælpen, resten er til at finde ud af !
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis