Oversigt over tilbud på rejser

Jeg har ledt meget efter en hjemmeside, hvor man kan få et overblik over, hvor der er gode tilbud på flyrejser - generelt. Jeg kunne tænke mig at finde ud af, f.eks. hvor langt jeg og min kone kan komme for kr. 10.000. Det kan jeg ikke se nogen steder, med mindre at jeg skal til at angive specifikke lufthavne, afrejsedage og hjemrejsedage. Imidlertid vil jeg gerne kunne kigge på en side, og ud fra de tilbud der er, bestille en rejse. Jeg hører af og til om at nogen har fundet biletter til els. kr. 100 eller lign, og hvis jeg fik sådan et tilud kunne jeg da fristes til at tage fri og tage afsted et sted hen, men jeg skal jo have tilbuddet først. Er der nogen som kan give mig en adresse til sådan en hjemmeside?
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
De fleste af den slags tilbud er basseret på her og nu tilbud, altså inden for en time før afgang.
Du kan evt. prøve på afbudsrejser.dk og se om du kan finde noget. Her kan du også sige om du vil se hvad der er flere uger frem i tiden og kan være heldig at finde noget.
Vi gør gerne det at vi først finder en destination udfra denne side, og derefter tjekker momondo for at finde flyafgangen direkte, og dernæst finder hotellet direkte. Derfra kan man enten leje en bil eller tage en taxa fra lufthavnen.

Sidst skulle vi til Tenerife, første gang vi var der kostede rejsen ca 10.000 for en uge.
Sidst bookede vi flyet selv hos Ryan Air og bookede hotel via booking.com, tog en taxa fra lufthavnen og kom afsted i en uge for 4.600.

Håber I finder noget.
Ja det må vi da håbe de har gjort, det var i Februar måned tråden blev skrevet
Tak for rådet. Jeg har været inaktiv i et stykke tid, men har stadig ikke fundet en helt ideel måde at løse problemet på - vil prøve det du foreslår.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis