Symaskine: Eva 2418 - Hjælp!

Hej derude! 
Jeg er blevet helt grøn i at bruge en symaskine, især min egen, og da brugsanvisningen
er væk, kan jeg simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg spoler min undertråd...
Det eneste jeg stadig kan huske er, at den tomme spole skal sættes ned over en metal-
dims oppe på toppen af selve symaskinen. Ved siden af er der en lille "stopper" af plastik
som sørger for den ikke "overspoler".
Men hvordan jeg får det hele til at ske - ANER jeg ikke.

(symaskine: Eva 2418)
 
Hej derude!  Jeg er blevet helt grøn i at bruge... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af bobenontot på 04 mar 2013 09:12
I må da ha´ for meget tid, eller for lidt at gå op i, siden i gider bruge tid på den slags forslag!

Det er jo frivilligt, om man gider svare her.

Jeg er da vist også kommet til at stille et pørgsmål, som jeg efterfølgende glemte at følge op på.

Herregud, der er også andet i livet end L-D-S- vær nu lidt tolerante, og hvis indlægget er mere end 14 dage gammelt og spørgeren ikke har reageret, så spring det dog over - hvor svært kan det være?

Eller nøjes med at svare dem i kender på forummet - der er mig bekendt ingen svare-tvang!

Jeg har ikke tænkt mig at lege politibetjent.

Hej alle
Der er ingen der ønsker at leje politibetjent !  -  ej heller svaretvang for nogen
det var nærmest for at få spørgere til at vågne lidt op
 
Personlig synes jeg (men jeg er også gammel) at det er almindelig høflighed at reagere når man sætter noget i gang !

Hvis nogen lægger en besked på din telefonsvarer (hvis du har sådan en ) ( ikke reklamer eller andet fis )    lader du den så bare være uden at svare ?? eller

kontakter du vedkommende?? inden der er gået flere dage??

Hilsner Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Hej Polobjørn.

Det med at vække spørgeren virker kun, hvis vedkommende læser sit indlæg + evt. svar

Jamen, vi er ikke uenige m.h.t. høflighed, men glemsomhed du ved, det kan sgi smutte.

Ved tlf. svarer, så kommer det dæl´me an på, hvem der har lagt en besked. Men nu er vi ude på noget teoretisk overdrev.

Vi er nok stort set af samme opfattelse, men udtrykker os bare forskelligt - og nogen gange skal man måske lige ser på hvor mange indlæg spørgeren har haft oprettet, om. vedkommende er vant til de til tider (heldigvis) hurtige besvarelser.

Altså - det gamle: Giv tid.
Og vær overbærende overfor "de enlige svaler", som aldrig vender tilbage

Træd ikke på mine ledninger :o)
Nu syntes jeg der er tærsket langhalm nok på denne sag, så skulle vi stoppe nu !
Tak for deltagelsen
Fuldstændig enig.

Tak for "dysten"

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis