Tyverialarm til huset

Er der nogle der kan anbefale en alarmsikring til vores bondehus? Jeg er ikke så tændt på en abonnementsordning, da den bliver dyr i det lange løb. G4S reklamerer og bruges vist meget, men jeg har læst artikler "fra den virkelige verden" om at deres vagtmænd er oplevet først kommer ud 3-4 timer efter at alarmen er gået, og så er det jo spild af mange penge og falsk tryghed.
Jeg hælder nok mest til en løsning med en sikring af huset, hvor der er en sirene, der hyler, hvis der forsøges på indbrud samtidig med at der sendes en SMS til os der bor i huset. Vi arbejder tæt på hvor vi bor, og kan så selv tage hjem og vurdere om politiet skal tilkaldes i tilfælde af at alarmen udløses.
Vi har en stor hund (ca. 45 kg) og en kat på ca. 5 kg, og så har huset (ca. 200 m2) rigtig mange vinduer og døre i stueplan. Ikke nemt at finde en løsning der matcher disse forudsætninger.
Konkret har jeg kigget på villapakken fra Sikkert-hjem, der på mange måder kunne være det jeg søger. Dog ved jeg ikke om de har løsninger, der tager højde for hund og kat, og eftersom de ikke svarer telefonen når jeg ringer, er jeg begyndt at tvivle på om det alligevel er det rigtige sted at handle...
Er der nogle herinde, der kan anbefale en alarmløsning, der tilgodeser mine ønsker???
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Rigtigt - men han er nogle gange med på arbejde.
Jeg har selv alarm systemet fra sikkerthjem.dk
Det virker upåklageligt og er billigt.

M.v.h  Mads / Maskinarbejder

Hej Stee
Ved ikke om du har fundet din alarmløsning ? Man kan få dyre imune pir/bevægelsfølere, der ikke reagerer på MINDRE husdyr omkring 30 kg. Men vær OBS på at katte har det med at springe rundt, så monter ikke pir sensorerne så de pejer mod trapper, reoler eller andet hvor katten hopper rundt.

Du kunne også lave skal sikring af vinduer og døre, og fuld sikring med indvendige sensorer når alle var ude (på ferie etc.).

Hvis du vil have råd og vejledning ringer du bare, vi svarer altid mellem kl 8 - 17 ;-)
Ellers læs videre her omkring valg af alarm http://www.alarmkompagniet.dk/shop/cms-5.html inden du beslutter dig.

Ha´ en sikker dag !

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis