Søger gulvmand til værktøjs spørgsmål

Hej gulvmand.

vil gerne høre hvordan du for velcro skiverne til at blive siddende på kant maskinen.
har selv problemer med at når maskinen bliver for varm, går de løse og følger med sandpapirs skiven.
har prøvet og skifte dem, og sætte den nye i pres i en uges tid. men den ryger med tiden af igen.

hjælp!

ps, kun en fag kyndig gulvmand, forstår mit fagsprog!!!

En god bund er det bedste for et pænt stykke arbejde.

12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
kan ikke huske hvad den hedder, men selve næbbet er grønt og maskinen gul. der kan monteres et længere næb. vi plejer bare at kalde den får "kantmaskinen"

det er ikke en elefant fod!

En god bund er det bedste for et pænt stykke arbejde.

Lagler, med to prikker over a'et,,,?? Jeg køre selv med en Lagler Elan som er lavet om fra på spænding af slibe rondel til velcro,
der er ingen problemer,, og den har kørt i flere år, og det er først nu af den er ved af slippe i den ene side,, er det fordi af nu belaster den formeget så rondellen bliver virkelig varm,, for så kunne jeg forestille mig af limen smeltede, jeg bruger min med korn 16, når der skal fjernes fernis, og det eneste der ik kan holde det er drivremmen
Ja det er den! :-) super maskine. fra ny af fås den med grøn velcro, og den kan nærmest ikke slides op! men alt har jo en ende, så når den skal skiftes, gør vi det selv, men det holder bare ikke i længden.
og ja, det er præcist når jeg køre fernis det begynder, jeg bruger wurts korn 24. og driv remmen holder vel 1.5 lejlighed.

tænkte om der fandtes noget varme bestandigt lim?

En god bund er det bedste for et pænt stykke arbejde.

Araldit to komponent lim, er rimelig  varmefast, måske det kunne være en løsning.
Annonce
ja måske. fabrikken der laver maskinen, har i hvert fald noget.

En god bund er det bedste for et pænt stykke arbejde.

nej bruger ikke olie. men der skal jo også laves noget, hehe, har ikke tid til at lade maskinen få en pause. :-)

En god bund er det bedste for et pænt stykke arbejde.

Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis