Plast vinduer hvidbjerg vs primo

Hej

Skal til at renovere hus og har fået tilbud fra både primo og hvidbjerg. Plast vinduer
Primo er 20000kr dyre end hvidbjerg

Hva vil i anbefale?
Hører gerne fra nogle der har produkterne.

Hilsen Anders
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har primo vinduer i huset i stuen. samt en dør. det er noget skrammel. dør og 3 vinduer er fra 2004 og de andre er fra 1992. der er ikke ændret et dyt på mine selv om der er 12 års forskel. dårlige til at lukke og virker særte i det.

jeg har hvidbjerg på 1 sal og min fyrums dør er hvidbjerg. langt bedre kvalitet. de er fra 2007.

Så næste gang jeg køber vinduer bliver det fra hvidbjerg.
Ja vi har tre dannebrosvinduer og en stor terasse-skydedør fra Primo. Har kun godt at sige om kvaliteten. Valgte Primo bl.a. Fordi jeg kunne komme forbi og se på vores lokale fabrikants produktion - valgte plast da vinduerne sidder højt og udsat for havgus

/bjørn

Skrevet af Kent A på 13 feb 2013 21:52
Jeg har primo vinduer i huset i stuen. samt en dør. det er noget skrammel. dør og 3 vinduer er fra 2004 og de andre er fra 1992. der er ikke ændret et dyt på mine selv om der er 12 års forskel. dårlige til at lukke og virker særte i det.

jeg har hvidbjerg på 1 sal og min fyrums dør er hvidbjerg. langt bedre kvalitet. de er fra 2007.

Så næste gang jeg køber vinduer bliver det fra hvidbjerg.
Jeg skrev forkert. det er ikke primo men panorama jeg har og jeg fik sat dem i i 2006 og ikke 2004.

Så mit indlæg kan ikke bruges til noget.

Jeg har nogle vinduer fra primo og nogle døre fra Hvidbjerg..

Hvis jeg skal skifte vinduerne bliver det helt sikker til nogle fra Hvidbjerg.

Jeg syntes umiddelbart at kvaliteten virker bedre på Hvidbjerg. Pænere detaljer osv.

Mvh Mærsk

Dejligt at hører lidt erfaringer og for og imod
Det er jo mange penge man skal bruge, så de sku gerne ku holde sig gode længe
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis