Foto fra SD kort 32 MB vises ikke

Mon der er en der kan hjælpe?
Jeg har været på en fantastisk ferie og taget over 600 billeder på SD kort (som der var plads til over 5000 billeder på. Da jeg nåede omkring de 600 fotos, begyndt der at komme mærkelige info efter jeg havde fotograferet. Til sidst kom der blot en besked om jeg vil formatere kortet. Det har jeg naturligvis ikke gjort da jeg formodentligt vil miste alle mine billeder fra vi besteg Kilimanjaro og efterfølgende safaritur.

Det hjælper heller ikke at tage SD kortet ud og sætte det direkte i PC'en for at se billederne, intet vises.

Håber virkeligt der er en der har et godt råd til mig.

Hilsen Hanne

Hanne
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er sikkert et class 4 eller 5 kort. Ellers er du bare uheldig.
Der er jo fejl på kortet.. men kan du se om der ligger noget på kortet??? altså filer.. hvis der gør, hvad er det så for type filer.

man kan få recover programmer og rescue programmer som, med lidt held kan få dine data reddet.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

du kan finde freeware og trial som du kan prøve med... men det billeder virker jo kostbare så tjek dette link
http://www.recoverit.dk/data_recovery/sdcard-recovery.html

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

hvad er det for et kort?
Det findes billige kineserkort, som overdriver størelsen, for at kunne sælge kortet dyrere. kameraet tror at der er masser af plads, men det kan risikere at overskrive data i stedet.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis