En mærkelig ting med Tv2 mv

Det her er sådan set ikke specielt gør det selv agtigt, men det var lige det eneste forum
hvor jeg tænkte at folk ville være kloge nok til at kunne give mig et svar på det her:

Da Tv2 blev betalingskanal mistede jeg den selvfølgelig, men for et par uger siden kom
den pludselig tilbage, sammen med Kanal 5. Jeg har bare en gammel tag-antenne,
computerskærm og en voldsomt billig tv-boks fra Denver, og har været tilfreds med kun at kunne se DR
kanalerne, og har derfor aldrig overvejet Boxer kort eller noget som helst.
Men nu kan jeg så pludselig se Tv2 og Kanal 5 igen! Af fuldkommen uforklarlige årsager,
og kun de to, ingen andre kodede kanaler.
De er "dukket op" af sig selv, pludseligt, uden at jeg har ændret antenne eller tv-boks.

Jeg forstår det simpelthen ikke. Jeg er ikke jo selvklart ikke utilfreds, men ret nysgerrig
af natur, så jeg vil gerne vide hvad det skyldes. 

Er der nogen der har nogen som helst idé?
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Omtale kan kun føre til et resultat, der ikke vil være til din fordel.
Der er åbnet for signalerne til alle husstande i januar og februar måned i år...

http://digitalt.tv/kanal-5-til-alle-med-tv-antenne-i-januar-og-februar/

Så nyd festen så længe den varer...... :-)

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

http://www.sn.dk/Nye-Boxer-seere-faar-TV2-gratis/Danmark/artikel/242926

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Tak, Wezio!

Et "reklamefremstød" altså! Smart
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis