Hej alle LDS'ser
Hvad gør man når der er LAAANG tid til sejlsæsonen starter?
Først opdager man at C-map 93,er forsvundet
fordi man har skiftet sin gamle XP ud med en ny Windows 7.
Nå,ja,så downloader man det gratis navigations program
Open CPN.Heldigvis havde jeg taget en kopi af søkortene,
og de virker også på det nye program,men min GPS antenne,
Haicom,virker ikke.Så jeg kan ikke se bådens bevægelser på
kortet.På Open CPN's hjemmeside anbefaler de en GPS der
hedder BU-353,men jeg kan ikke finde en forhandler på nettet.
Er her nogen der kan hjælpe?
Med sejlerhilsen Lotte