INTERPROOF UNDERTAGE DR KONTAKT

Hej 

Jeg har lidt spørgsmål til DR Kontant udsendelsen vedr. utætte undertage af mærket Interproof.

I den forbindelse kan jeg forestille mig at rigtig mange husejere er blevet bekymrede for deres tag, inklusiv mig selv.

Jeg kunne dog godt tænke mig at høre, hvorvidt deres undersøgelse og program omhandler alle undertage af mærket INTERPROOF solgt i den problematiske periode frem til 2006. Jeg selv har et undertag af mærket INTERPROOF NG.

Bygma oplyser på deres hjemmeside at INTERPROOF NG ikke har fejl - efter DRs udsendelse.


Imidlertid har jeg en del begyndende pletter (på størrelse med en krone) på vores undertag som er fra 2006/2007. 

Håber I kan afklare ovenstående..

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har ikke set den udsendelse. Som altså blev sendt d. 29. januar 2013.

Ku' du måske linke til den på DR's site?
Eller hvornår genudsendes den?



Sitting bull: kan ses på nedenstående link - http://www.dr.dk/DR1/kontant/Se_kontant.htm

prøv evt. at google det - der bliver skrevet RIGTIG meget om sagen.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Koluda: Ok, så du mener at NG udgaven burde være fejlfri - også selvom jeg har begyndende småpletter på undertaget?

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Smid et billede af de pletter.

Umiddelbart har interproff jo lavet mange forskellige undertage, og fordi et produkt fejler noget, betyder ikke alle har samme problem, er set før man andre mærker også, at nogle holder rigtigt godt, og andre typer nedbrudt efter 8-10 år.
Annonce
Her er et billede - som du kan se en masse små grålige/mørke pletter.


Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Det er sku svært at se noget videre på det billede syntes jeg.
Nu har du jo tidligere fået konstateret utætheder i dampspærren så det er nok der der kommer så meget fugt fra at det ikke kan nå at diffundere ud gennem undertaget, så der opstår en smule skimmelsvampeangreb.

Du har jo steder, hvor der er meget mere skimmelsvampe i konstruktionen.
Hej Orla.

Efter at have set kontants program blev jeg blot opmærksom på at der kunne være problemer med undertaget. Rigtig mange har vist store problemer med skimmel med undertage af mærket interproof. 

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis