software til hjemmeside

Hej.

Jeg søger software til en "bytte" hjemmeside, hvor folk kan kontakte hinanden osv.

Jeg har fundet en enkelt dansk side, som opfylder mine behov, men kan bare ikke finde software
nogen steder, så jeg kan lave min egen side.

Se det eks. jeg har fundet: www.bytsamlekort.dk

Er der nogen som ved hvor jeg kan finde sådan noget sofweare ?

MVH
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skal lige have noget på det rene... software er programmer på din computer. Hjemmeside-indhold er web.

Vil du have en hjemmeside hvor man kan bytte samlekort, eller vil du have en hjemmeside hvorpå man kan hente et program, hvori man kan bytte samlekort?
Jeg ønsker at lave en hjemmeside i stil med det eks. jeg har fundet.

Har tidligere arbejdet med OsCommerce, hvor man blot kan downloade en komplet "pakke" og uploade,
og havde håbet på noget i denne stil.
Jeg skal ikke kunne sige om der findes et CMS system (complet management system) som lever op til dine krav. Måske Joomla! der er uendelige extentions som kan hentes til, men om dit ønske findes, ved jeg ikke.

Hvis det er, så er jeg uddannet til sådant arbejde (grafisk opsætning, PHP, SQL) og software (JAVA, SQL), hvis du har et større projekt (som skal kaste penge af sig senere hen el. lign. Det er naturligvis mange mange mange timers arbejde og derfor heller ikke helt gratis, du kan PM mig, hvis det lyder interessant. Kan specificere til alle dine krav.

Beklager hvis tilbudet skrider i uoverensstemmelse med ordensreglerne, men ud fra egen tolkning gør det umiddelbart ikke.
Hej.
Alle tilbud er naturligvis velkommen, så jeg klager skam ikke :-)

Jo, siden, skulle gerne give lidt Kr. men ikke som bæredygtig forretning, hvilket også er årsag til at jeg i første omgang søger et komplet system, som blot skal oploades (hvis det altså findes).

Kender du evt andre fora, hvor jeg kan spørge andre ?
Et CMS til dit brug kunne være Wordpress eller Joomla. Du kan lære at bruge det på en uges tid. Eller du kan hyre mig eller en anden til at lave det.

Du skal bruge et webhotel, der vil jeg anbefale estudio.dk seriøs og meget service mindet.
Bestil et dedikeret Wordpress hotel, så sætter de det hele op så det er lige til at gå til. For Wordpress er det et utal af extensions, som til Joomla. Og de fleste er gratis. Også webbutikkerne. De kræver kun lidt tålmodighed og at du holder tungen lige i munden.

Smid mig en mail hvis du vil bruge lidt penge på det. CMS (content management system).

Jeg gå ind for KISS

Tak for variation!
Annonce
Jeg har helt styr på det med webhotel og har noget erfaring er med PHP og html (dog ikke programmering fra bunden), og omsætning af hjemmeside/webshops, så umiddelbart er det pt. kun selve systemet som beskrevet jeg mangler.

Og da jeg netop ikke ønsker at kaste en masse Kr. afsted til dette projekt i starten (jo ikke sikkert det bliver en succes), håber jeg meget på at finde en komplet løsning, som jeg blot kan installere på mit webhotel.
Kan lave det for 1000 kr,- komplet, færdigt, flot og ikke mindst fra bunden af. Ellers kan du prøve rowl.dk eller eksperten.dk, men de vil nok også have lidt knaster.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis