Værksted i KBH V søges

Er der nogen der kender til et træværksted i KBH V som jeg kan få adgang til? Jeg har brug for et sted med basismaskiner som bordrundsav, afretter/tykkelseshøvl, søjleboremaskine osv.
Jeg bor i en lille lejlighed på Vesterbro har ikke plads til at lave mit eget værksted, jeg søger derfor et sted hvor jeg kan stå og skrue småprojekter sammen. Det kan evt. være i et nedlagt snedkerværksted, i en frivillig forening eller et sløjdlokale?

Mvh klQve
30 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har i ikke sådan nogle medborger huse der inde i Kjøvenhavnstrup, eller er det kun os ude i provinsbyerne.
Velkommen til LDS.

Håndværkerkerens' råd er det bedste.

Kender ikke dine forudsætninger eller udannelse for at bruge sådanne maskiner.

Det med at "låne" et værksted med maskiner.

Har noget med forsikring at gøre, kunne jeg forestille mig,
men ved det selvfølgelig ikke. (men ved at en mester skal ha' ansatte forsikret)
hvilket jo er klogt nok.

En mester kan komme "galt afsted" hvis du skulle være så uheldig at komme skade ¨på
hans' værksted. (ved brug af hans' maskiner)


Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Sådan noget har de på Nørrebro:

http://www.kvisten.kk.dk/

Hej klQve
Fandt du nogensinde et sted hvor du kan skrue småprojekter sammen?
Mig og en kammerat er nemlig i samme situation og er gået igang med de indledende tanker om at starte sådan et sted op.
Du kan evt. tjekke http://www.facebook.com/kobenhavnDIY og måske svare på vores spørgeskema

De bedste gør det selv hilsner.
Jalsted
MEDLEMSBASERET VÆRKSTED KØBENHAVN

Håb forude ... Der er et initiativ ved at stable et træ, metal og elektronik værksted i nogle 500m2 lokaler 4 minuters gang fra S-tog i Valby kommune. Dette vil ske i forenings regie og vi undersøger interessen i medlemskab. Prisleje 150-200 kr per måned.

Vi taler hele pivetøjet... Rundsavbord, båndskære, fræser, drejebænk, CNC bord, maler kabine, svejse anlæg, printpladefæser, you name it

Giv en tilbagemelding her om dette var noget for dig OG/ELLER giv oplysningen vidre til en du kender som måske gerne vil benytte værkstedet.

/eZ
Annonce
Hej, jeg kunne være meget interesseret, også selvom det koster mere. Har en hel del værktøj som jeg ikke har plads til i min lejlighed som evt. kunne få et nyt hjem der? Hvad er tidsperspektivet for dit/jeres projekt?
Hvis dette stadig er på tegnebordet så vil jeg også gerne stille min support. Leder efter noget lignende!

Hej Ove

Jeg er muligvis kommet lidt for sent ind i denne diskussionstråd, men ville bare høre om du har fundet et sted hvor du kan stå og arbejde med dine snedkerprojekter? Jeg er nemlig i samme situation og er på udkig efter et sted hvor jeg kan stå at arbejde. Bor på Østerbro.

mvh

Jesper


jescr
Hej Jeg har fundet dette indlæg og har også interesse i sådan noget, kunne godt tænke mig at have et sted at arbejde i vesterbro.

.

Jeg ved godt at Roskilde er et stykke vej fra KBH, men på INSP http://www.insp.dk har vi et træværksted, som er for alle.

Der er yderligere 20 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også