Isolere væg

Jeg har et gammelt udhus som jeg har bygget en større garage til. Det gamle udhus skal fungere som "grovkøkken" og skal opvarmes. Der er støbt nyt isoleret gulv, men den gamle ydermur(1 stens" står tilbage som sokkel(rager 10 cm over gulvet). Her har jeg lagt pap og en lægte ovenpå og bygget en ny væg af træskellet og OSB plader, udvendigt på OSB pladerne skal der sættes skalflex facadeisolering på som skal pudses(100 mm).

Nu er mit spørgsmål så hvordan det må isoleres indvendigt? Jeg har et hulrum på ml. 3-400 mm som jeg kan fylde med isolering og afslutte med en gipsvæg, men skal der vindpap, dampspærre osv? og i hvilken rækkefølge?

Den stump gammel væg jeg bruger som sokkel står direkte i jorden, hvad skal jeg gøre med den på indvendig side?

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvorfor starter du en ny tråd med samme spørgsmål som du har fået svar på i den gamle tråd.
En noget besynderlig opførsel her på LDS.
Skrevet af to22 på 08 feb 2013 06:12
Der er tilsyneladende ikke noget der vil give et kvalificeret svar!
Og nu hvor du forsøger at røvrende dem der allerede har givet dig kompetente svar ( at du ikke mener det, er en anden sag ) Gør det ialfald ikke bedre for dine spørgsmål.

Jo, der var de fleste kvalificerede svar i den anden tråd.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis