Fejl på trailers lys

Hej

Jeg har en trailer (Variant 530D) som jeg har problemer med lyset med. De helt forkerte lamper lyser og blinker når blinklyset aktiveres. Så jeg er sikker på at der er bøvl med stelforbindelsen(?)

Jeg har målt med et multimeter på bilens stik og umiddelbart ser stelforbindelsen fin nok ud. Jeg har også sat en lygtebom til bilen og der er ingen problemer. Så derfor er jeg sikker på at fejlen er på traileren. Det mærkelige er bare, at når jeg sætter traileren til naboens bil, så virker den fint.

Men alligevel er jeg sikker på at det må være trailerens stel der er bøvl med. Jeg har sprøjtet kontaktrens i stikket, men det hjælper ikke. Hvad kan jeg gøre? Nogen derved hvor stelforbindelsen sidder på traileren, så jeg kan se om den skulle være irret?

Håber I kan komme med lidt hjælp - for jeg er lidt på bar bund her
Hej Jeg har en trailer (Variant 530D) som jeg... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af steelman på 10 feb 2013 22:09
Ok det prøver jeg.... Hvordan plejer du at gøre ift at forbinde ledning med de forskellige ben i stikket?
Hej
Du kan enten bruge en lille skruetrækker eller et søm der passer ind i stikkene - pas på ikke du åbner de spaltede stik for meget, så knækker de nemlig - det er nemmest med en lille fatnings skruetrækker - så tager du blot et lys ad gangen - så kan du klare det hele selv, undtaget stoplyset - der må du ha en hjælper eller en pind mellem sæde og pedal.
Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Hej igen. Jeg startede lidt den omvendte vej og testede forbindelserne på traileren med et 12V-batteri til dr forskellige ben i trailerens stik. Det var svært at få forbindelse så derfor skiftede jeg stikket og det løste det hele. Tak for hjælpen.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis