landmåler søges

Er der nogen der kan anbefale landmåler rundt Farum, Fredriksund, Slangerup Hillerød til afsætning af hus og skelpunkter?
Selvf. god og billig.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Luxortion på 05 feb 2013 14:08
Er der nogen der kan anbefale landmåler rundt Farum, Fredriksund, Slangerup Hillerød til afsætning af hus og skelpunkter?
Selvf. god og billig.
Nu er landmålere ikke en tilbuds vare, men et system med faste priser. Så du henvender dig blot på komunen så kan de fortælle dig hvem du skal have fat i !

@ Luxortion. Du kan prøve at kontakte Landinspektørfirmaet Ole Hvilsby og Eva Jensen på 4879 43 10 og forklare nærmere om dit projekt. Hvordan skal huset afsættes (på galger, på træpæle m. søm m.v.), hvor stor er ejendommen - normal villagrund, landbrugsejendom osv. Alt sammen har indvirkning på prisen.


@Håndværkeren. Landinspektørfirmaerne har ikke aftalte priser indbyrdes længere - der er skam forskelle i prisen på skelafsætning, bygningsafsætning og især på skelforretninger er der meget stor prisforskel.

Kommunen må faktisk íkke anvise et specifikt firma, da det vil være konkurrenceforvridende. De kan selvfølgelig oplyse hvilke(t) firma(er) der er i nærområdet
Den her følger jeg lige med i, for jeg får også brug for en landmåler til afsætning af hus på grund i Dragør. Meld gerne tilbage om hvem du ender med at bruge og hvorfor!

Mvh. Kasper
Det blev søren tøstesen (www.vektor.as) vi valgte til opgaven. Bedste tilbud vi fik efter nogle forespørgsler. Nem at ha at gøre med. Jeg kan komme med en tilbagemeldning når vi er færdige.
Og ja, vi fik ret forskellige tilbud på opgaven.
Super tak for tilbagemeldingen, jeg giver dem et kald. :-)

Tak for hjælpen.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis