Hjælp til at finde beslag

Hey jeg står og mangler lidt plads hjemme i soveværelset, og tænkte derfor jeg vil udnytte pladsen under sengen. 
Jeg er derfor på udkig efter nogle beslag som disse 
http://futon.dk/images/thumbnails/630x410/FFFFFF/images/Ottoman-Storage-Stool-black-Leather-Textile-582-open_ZOOM-.jpg

har dog ikke haft noget held i min søgning, og spørge så her om der nogen som ved hvor man kan skaffe sådan nogle. 
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Sådanne beslag "hængsler" er noget den enkelte fabrikant får lavet specielt til hvert enkelt møbel. Jeg har aldrig set lige netop det system i nogen butik.
Den eneste mulighed du nok har, er at forsøge at kontakte et sådant møbel firma og se om de vil sælge et sæt til dig, men forvent ikke den store hjælp da de som regel er patenterede.
Men måske du kunne finde noget der lignede på en genbrug af gamle møbler, så kan du jo skrælle sådan en sofa / seng.
superbo.

Et forslag til at finde dette beslag:

Om du bruger google kan du "gå" ind under google billeder, hvorved du kan skrive alt mellem himmel og jord.

Håber det giver mening?


Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Kunne du ikke også bare montere 2 gasdæmpere fra bagdøren i en hatchback/stationcar? Ville vel være samme resultat
Eller den model, som man brugte før til at holde en motorhjelm.... en pind der sidder i et hul, og kan lægges ned når den ikke er i brug, simpelt og effektivt.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Annonce
Prøv at kigge lidt på denne side..

http://futon.dk/diverse-61/reservedele-innovation-fuji-p375

Den reservedel du skal bruge hedder: A+B click-clack beslag

Prisen var vist 150 + fragt..

Mvh Mærsk

tak for alle svarene, har bestilt dem som Mærsk linker til
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis