Nyt design på LDS

Hej alle sammen

 

Som I kan se, har LDS fået nyt design! Det har været længe undervejs og jeg håber I kan li' det. Jeg mangler i skrivende stund nogle småting, som bliver rettet i løbet af de kommende dage.

 

Forløbet omkring det nye design har været ret imponerende. Vi lavede i første omgang en designkonkurrence på et globalt design-site, for at få et nyt logo. I løbet af kort tid, sendte 16 forskellige designere fra hele verden i alt 50 forslag. Vi endte på vores helt egen, specialdesignede LDS-maskot, som I kan se rundt omkring her.

 

Derefter startede vi en konkurrence samme sted vedr. design af hele LDS. Over 20 designere deltog og det tog en måneds tid at udvælge vinderen og efterfølgende lave justeringer og finpudsning af designet.

 

Med designet i hånden, startede kodningen og nu kan I se det endelige resultat. I første omgang er der tale om et rent facelift til LDS, dvs. funktionaliteten i forummet mv. er det samme.

 

PS: Efter 2 års stilstand i forumsoftwaren, er der heldigvis begyndt at komme aktivitet omkring videreudviklingen af forummet (det er et open-source system nu), så jeg håber, at der begynder at komme nye versioner snart.


Mvh. AllanE
59 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det ser bare hammer godt ud!

Fin maskot...
Flot designe, dog mangler jeg "knappen" nyeste indlæg, det var altid min startside før, så fik man et lynhurtigt overblik, over hvad der er sket på siden.
m.v.h. jens 
Skrevet af je__ns på 03 feb 2013 10:50
Flot designe, dog mangler jeg "knappen" nyeste indlæg, det var altid min startside før, så fik man et lynhurtigt overblik, over hvad der er sket på siden.
m.v.h. jens 

Er funktionen ikke den samme som "Ulæst" som sidder under Forside/Forum/...-fanerne. Den funktion bruger jeg til at følge med i hvad der er sket siden sidste besøg.
Tak for roserne!

Håndværkeren: Du skulle meget gerne kunne se Gallerier i menuen ved siden af "Forum" og "Om LDS". Kan du ikke det?

je__ns: Du kan stadig bruge "Ulæst", som viser de nyeste (dog uden dem du har læst). Derudover er den meget udskældte "Overblik"-side fjernet og oversigten over "Nyt på LDS" er flyttet til forsiden.


Mvh. AllanE
Annonce
Ser fint ud, udover topbjælken der tager en del plads til reklamer, havde været meget pænere med menuen helt i top, ellers syntes jeg faktisk det ser fint ud.
Tak Koluda

Jeg kan til dels give dig ret i dét med topbjælken, men vi er nødt til at gøre plads til reklamerne for at få det til at løbe rundt. Så det er en balance mellem at vise reklamer og ikke at genere for meget. Jeg synes det fungerer ok nu.

Mvh. AllanE
Skrevet af AllanE på 03 feb 2013 11:21

je__ns: Du kan stadig bruge "Ulæst", som viser de nyeste (dog uden dem du har læst). Derudover er den meget udskældte "Overblik"-side fjernet og oversigten over "Nyt på LDS" er flyttet til forsiden.

Ja ulæst kan jo godt bruges

Der er jo altid lidt tilvænning, men alt i alt er det da blevet bedre, og mere lækkert designe.
m.v.h. jens

Skrevet af AllanE på 03 feb 2013 11:21
Du kan stadig bruge "Ulæst", som viser de nyeste (dog uden dem du har læst). Derudover er den meget udskældte "Overblik"-side fjernet og oversigten over "Nyt på LDS" er flyttet til forsiden.

Og i skal de lige have ros for at rykke denne overblik side over til forsiden, frem for i forum.

Det er klart en forbedring syntes jeg.
Skrevet af AllanE på 03 feb 2013 11:21
Tak for roserne!

Håndværkeren: Du skulle meget gerne kunne se Gallerier i menuen ved siden af "Forum" og "Om LDS". Kan du ikke det?

je__ns: Du kan stadig bruge "Ulæst", som viser de nyeste (dog uden dem du har læst). Derudover er den meget udskældte "Overblik"-side fjernet og oversigten over "Nyt på LDS" er flyttet til forsiden.

Nej det kan jeg ikke, og underligt nok er hele siden trukket ud i venstre side af min skærm, hvor den førhen lå centret i skærmbilledet.
Og så er der jo stadig en ting som erietere mig meget, at vi stadig får en mail for hvert svar der bliver lagt ind i en tråd. Kan det virkelig ikke lade sig gøre at lave det som det var en gang. Den gang hvor man kun fik en mail for svar i en tråd, uanset hvor mange der havde været der.

Der er yderligere 49 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis