Nyt design på LDS

Hej alle sammen

 

Som I kan se, har LDS fået nyt design! Det har været længe undervejs og jeg håber I kan li' det. Jeg mangler i skrivende stund nogle småting, som bliver rettet i løbet af de kommende dage.

 

Forløbet omkring det nye design har været ret imponerende. Vi lavede i første omgang en designkonkurrence på et globalt design-site, for at få et nyt logo. I løbet af kort tid, sendte 16 forskellige designere fra hele verden i alt 50 forslag. Vi endte på vores helt egen, specialdesignede LDS-maskot, som I kan se rundt omkring her.

 

Derefter startede vi en konkurrence samme sted vedr. design af hele LDS. Over 20 designere deltog og det tog en måneds tid at udvælge vinderen og efterfølgende lave justeringer og finpudsning af designet.

 

Med designet i hånden, startede kodningen og nu kan I se det endelige resultat. I første omgang er der tale om et rent facelift til LDS, dvs. funktionaliteten i forummet mv. er det samme.

 

PS: Efter 2 års stilstand i forumsoftwaren, er der heldigvis begyndt at komme aktivitet omkring videreudviklingen af forummet (det er et open-source system nu), så jeg håber, at der begynder at komme nye versioner snart.


Mvh. AllanE
Hej alle sammen   Som I kan se, har LDS fået nyt... Vis hele indlægget
59 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det er centeret ser det ud til, men det er fordi at reklame banneret i højre side ligger inden for samme "frame" som er centreret på skærmen.
Fik da et lille chok, da LDS fyren dukkede op på min skærm 
Hvad skal han hedde ?


Men STOR rose til designet, det er da rigtigt flot, det kan i godt være stolte over.  

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Skrevet af Koludabyg på 03 feb 2013 13:21
Det er centeret ser det ud til, men det er fordi at reklame banneret i højre side ligger inden for samme "frame" som er centreret på skærmen.
Ja reklame søjlen ligger nemlig lige nøjagtigt i vertikal center af min skærm, så det kun er den venstre side af skærm billedet der er noget på. Jeg har fuld forståelse for at der skal være reklamer på siden, men kunne de så ikke ligge i højre side af skærmbilledet.
Måske har det noget at sige at min skærm er en såkaldt "bredskærm"

Jeg er meget glad for at høre, at I kan li' designet!

Koluda og Håndværkeren: Fortæl mig lige, hvilken browser I bruger. Jeg har testet i MS Internet Explorer 9 + 10, Firefox og Chrome. For det lyder da helt forkert, sådan som I beskriver det.

Pinkhenrik: God ide med et navn til LDS-fyren! Gode ideer modtages gerne.

Mvh. AllanE
Annonce
Jeg bruger FF i 1280 x 1024 og her ser det fint ud, selvom alle indlæggene står til venstre for midten, men det er som sagt fordi at øverste reklame står inden for samme "frame" som er ventreret i forhold til skærmen.

Kører man med mindre opløsning, kan jeg godt forstille mig at forummet står meget til venstre.
Jeg havde de samme problemer, men nu hvor jeg skal sende et skærmdump til AllanE, er alt i den skønneste orden. Det er måske fordi jeg har været ude af browseren og så logger på igen?

Kan se, at den ikke bryder linien rigtigt når jeg skriver dette indlæg, så det ryger fluks videre til AllanE

Mvh. JørgenE
Hej Jørgen

Hele den øverste del af skærmbillede med logind samt billede af figuren mangler på begge mine computere den ene er med XP & den anden med W7jeg  kan kun komme til logind ad forskellige mærkelige omveje hvor jeg altid har kunnet gå lige der hen før - hvad er der sket ???
Hilsen Eddie - polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Lyder meget mærkeligt!

Gider I at sende screenshots til mig? Bare kopier dem ind i indlægget her eller send som mail til [email protected]

Takker!

Mvh. AllanE
Kan ses på dette billede...

De røde streger er centreret i forhold til header, og de grønne streger er forum kategori/indlæg som er placeret skævt for center, men er sikkert fordi det er centreret når der er reklame ved siden af, så passer det nemlig med at det er centreret i forhold til header.

Der er yderligere 39 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis