CO2 laser fra Kina

Jeg har lige købt en CO2 laser fra Kina og jeg vil bruge den til at skrive på små stålmedaljoner. Jeg har prøvet lidt
På en stålplade med sermark spray. Selve motivet er 17X 17 mm og det burde ikke være noget problem at lave et
Så fint logo, men det bliver tværet helt ud. Selve programmet som fulgte med laseren hedder laserDRW 2012
er der nogen her som ved hvad jeg gør galt ?? Hjælpen fra Kina er minimal. Har været på youtube og kikket lidt,
Og den laver ellers et meget fint stykke arbejde, bare ikke for mig. :-(
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Ikke fordi jeg kan hjælpe dig med dit problem - blot lidt nysgerring omkring en sådan maskine. Kan du oplyse nogle flere data - navn / model / pris etc. så jeg kan støve den op på nettet !

M.v.h.
Jo det er denne købt gennem E-Bay, sendt fra England. Kan også købes fra Direkte fra Kina men så kommer du til at betale told og moms, det slipper du for hvis du køber den i Europa.
Der er en del på you Tube også så bare søg på China laser.

http://viewitem.eim.ebay.dk/HIGH-PRECISE-CO2-LASER-ENGRAVING-CUTTING-MACHINE-ENGRAVER-NEW-USB-PORT/300840730599/item
Ligger din medaljon i den rette højde til at laseren er fokuseret præcis på overfladen af emnet?

"Born to Run" er fra 1975... og det er stadig en fed plade.
Hejsa.

Tak for dit svar. Jo det var lige præcis det som var galt troede ikke den var så fintfølende.
Jeg hande stålmedaljonen liggende på en plade som åbenbart var for høj, du har jeg lavet en ramme
Som flugter nøjagtig med bunden, så nu er der ingen problem, jeg må indrømme den laver et flot stykke
Arbejde, af en Kinamodel at være.

Mvh
Michael
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis