Filt på gips, dækker det?

Hej

Jeg har lige sat en gipsvæg op, og overvejer at smide glasfilt på da jeg ikke er 100 % tilfreds med hvordan væggen ser ud.

Jeg sleb den glat, fjernede støv og påførte microdispenser. Derefter malede jeg den hvid og troede alt var godt. Men der hvor den var glat så den jo anderledes ud i på den almindelige gips væg. Mønsteret er jo anderledes. Dette kunne jeg ikke se da jeg brugte projektør til at male, men da jeg så det i dagslys var det tydeligt.
Prøv at se vedhæftede billede, hvor det i midten er hvor jeg har spartlet, og ved siden af den almindelige gipsvæg.


Så er spørgsmålet bare, vil glasfilt dække det så den bliver pæn?

På forhånd tak
Hej Jeg har lige sat en gipsvæg op, og... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Nu har jeg malet på væggen direkte, og man kan godt se det. Derfor skal der noget ovenpå så man ikke kan se der hvor der er spartlet.
Hvad burde jeg vælge? Jeg er i tvivl om jeg skal bruge filt eller væv?

Kan et valg evt være først at putte filt på, og hvis det ikke dækker så bruge væv?
Filt skjuler ikke noget som helst. Det er kun med til at forstærke, så risikoen for revnedannelser i samlingerne minimeres. Hvis du kan se spartlingen nu, uden filt, kan du også se den med filt på!

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Kvaliteten af den maling man bruger, har også stor betydning for resultatet.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også