Vask og vandhane i værksted

Hej LDS'ere,

Jeg vil gerne have et vaskekar og vandhane op i mit værksted.
Der findes en vandhane i lokalet, men den er gemt godt væk i det ene hjørne, så det er ikke muligt at hænge et vaskekar op under den.

Kan man få en væghængt vandhane som har udvendig tilslutning, så jeg bare kan trække en slange fra den eksisterende vandhane, hen til den nye?

Min tanke var, at hænge vaskekaret et andet sted på væggen, og så montere en vandhane over den.

Nogen forslag eller idéer?
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
 Selvfølgelig kan du det, med er der et afløb der hvor du vil anbringe dit vaske kar, det er lidt surt hvis du ikke kan komme af med det snavsede vand !!
Her var faktisk også en mulighed.
http://www.billigvvs.dk/Roer-Fittings-Conex-Fittings--Conex-daekvinkel-15mm-1-2-186543.html
Jamen den kan du da godt bruge, men monter lige ventilen og pexrøret inden du skruer den fast på muren, så er du mere sikker på at du ikke brækker skruer og plugs ud af væggen. Jeg har også en hane / ventil på mit værksted. Men det er mere fordi min vaskemaskine står der ude, jeg har så monteret et rør mere så jeg også har en vandhane uden dørs, min vandindstalation er udført i galv. rør, så det er noget nemmere at forsætte mere på den frem for de der moderne pexrør.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis