Køkkenrenovering

Hej
-efter 18 år med tre aktive drenge og et utal af legekammerater, der har leget tagfat omkring kogeøen... trænger vores køkken til en renovering. Køkkenet er vores samlingspunkt: spisested, samtalerum, ild i pejsen, lys på bordet...
Jeg er temmelig glad for rummet og indretning, så jeg vil bibeholde den nuværende form, men tænker at opgradere tre ting: et eller andet med gulvet -afslibning, eller en belægning oven over det gamle, nye bordplader -og ikke mindst renovering af skabslåger og skuffer.
Til at starte med søger jeg ideer til, hvordan, jeg renoverer låger og skuffer. De er laminerede hvide i midten, og så med en eller anden kant af lakeret træ uden om -sikkert en firsermodel af et kendt køkken...er ikke sikker, men kan lægge nogle billeder op.Hvis man kan det her...
Jeg har efterhånden en del erfaring med det håndværksmæssige, da vi har boet på denne gamle bondegård i to dekader snart, så jeg kan godt se, at noget af arbejdet skal overlades til professionelle -men både økonomisk og interessemæssigt- vil jeg lave mit køkken så vidt muligt selv.
Håber det giver mening...?

Kennethip
Hej -efter 18 år med tre aktive drenge og et utal... Vis hele indlægget
29 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
det behøver nu ikke være så dyrt det autolak.
Jeg køber selv i tyskland ved ludwiglacke, og det er bestemt ikke dyrt :-)

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.

Derimod er Kennethip's seksuelle preferancer jo ganske interessante For ikke at sige spændende jo! 


"I er søde...og garanteret osse smukke...og måske bliver jeg en smule liderlig af at læse jeres indlæg...
Men hvad fanden er autolak, hvor købes det, hvad koster det, dækevne og hvad der det for noget med at fylde på dåse...?"

Hvis du er utilfreds med de svar du får er du naturligvis meget velkommen til selv at Google lidt  på "autolak" - på dåse endda! 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
LOL

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Med det postnummer du har opgivet Kenneth, ville jeg ringe rundt og høre nogle af de lokale autolakere rundt i oplandet, hvad de skulle have for at sprøjtelakere de par låger for dig.

Ved ikke om det vil kunne blive billigere men det vil garanteret blive kønnere

/bjørn

Jeg må indrømme at jeg også sidder og bliver lidt småliderli af ord som "dåse" og "Spraymale" og "Tyskland"..... det lyder lækkert, sådan lidt frækt, det kan jeg godt lide!<=B

Elektronikteknikeren
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Gregeren.
Er i bare lidt kinky derover på øen ? ;-) griner

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Vi føler os bare lidt mere lækre...når det bliver mørkt!

Elektronikteknikeren
fair nok., det er nogenlunde lige som jeg har det GG

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
jeg takker for de fede indlæg...googler autolak på dåse -og taler med en kontakt, jeg har i lokalmiljøet om lige at lakere lortet for mig...

Kennethip
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også