Rullegardiner der slutter helt tæt

Hej

Jeg er på jagt efter nogle rullegardiner der skal sidde udvendigt på vindueshullet og slutte helt tæt til væggen.
Er der nogen der har erfaring med en lignende manøvre?
Ikeas synes jeg har for meget luft mellem gardin og beslag.
Det kan selvfølgelig ikke undgås at der kommer noget luft når der rulles ud og mere jo længere det er...
Er eksempelvis Bilkas bedre?

På forhånd tak.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Rullegardiner der kører i skinner kan slutte helt tæt.

Du skal dog nok ikke forvente af du finder disse i hverken bilka, Ikea eller jysk, du skal ind til en gardin forhandler eller lign, som levere professionelt afskærmning også.
Magnild gardiner i Roskilde har dem. Jeg mener vi gav kr. 4000,- pr. Vindue (98x98) for dem. Det er mørklægnings rullegardiner der kører i skinner.

Og de lukker fuldstændigt af for lys!

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

4000?? Så er de vist betalt
Dyne Larsen sælger nogle der er beregnet til Velux vinduer, som kører i en skinne...
-men ved ikke om de kan skaffes i andre bredder.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Halløj.
For de 4000 ville jeg finde det gardin der skal bruges og så må det kunne lade sig gøre at skrue nogle alu.profiler på væggen der leder gardinet når det rulles ned, men med hvad ? Motor eller manuelt. Der ligger nok også en stor prisforskel.

mvh

 varmetossen

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis