Temperaturregulator, Omdrejningsregulator...

Hej

Er der nogen der kan hjælpe med at kæde denne temperaturregulator sammen med en omdrejningsregulator og slutte i en ventilation.

Temperaturregulator


Omdrejningsregulator

På forhånd tak



Hej Er der nogen der kan hjælpe med at kæde... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Nå nyt problem jeg ikke helt kan hitte ud af.

Jeg skal have 2 ventilatorer sluttet til omdrejningsregulatoren (nederste billed) men når jeg køre dem parallet, kører de fint ved høje omdrejninger, men ved lave køre de ikke ens og den ene kan finde på at stoppe helt og der er en summen fra regulatoren.

Kan det overhovet lade sig gøre med 2 ventilatorer?

Håber i kan hjælpe med dette.

Skrevet af coz2001 på 11 feb 2013 09:58
Nå nyt problem jeg ikke helt kan hitte ud af.

Jeg skal have 2 ventilatorer sluttet til omdrejningsregulatoren (nederste billed) men når jeg køre dem parallet, kører de fint ved høje omdrejninger, men ved lave køre de ikke ens og den ene kan finde på at stoppe helt og der er en summen fra regulatoren.

Kan det overhovet lade sig gøre med 2 ventilatorer?

Håber i kan hjælpe med dette.
Hej
Det kan sikkert  IKKE  lade sig gøre både pga. belastningen og de vil sikkert også "forstyrre" hinanden.
Hilsen Polobjørn


"AUTOELEKTRIKEREN"
Tak for info, ved du om der andre enheder der kan styre flere ventilatorer af gangen?

Har du prøvet at køre dem i serie?? Rent elektroteknisk tror jeg det kunne være en mulighed.

Jeg tager ingen ansvar hvis noget brænder sammen.
Du er allerede tilgivet er bare ikke helt med på hvordan det skal gøres, kunne du hjælpe med det?

Så er de sat i serie det virker perfekt ingen summen, ingen mislyd fra regulatoren, men selvfølgelig halv styrke på hastigheden vi lader det være sådan for nu og så må vi se til sommer om det går an ellers må jeg jo have en regulator til.

Mange tak til jer begge

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis