Ny vinduer og/eller efterisolering

Hej Alle

Jeg har lige fået indhentet et tilbud på efterisolering af loftet med 250 mm papiruld. (der lægger i dag 50 mm isolering)

200m2 loftrum, 250mm :                                                                      28750 kr

Hævning af gangbro (ca. 25 lbm)                                                            2500kr.

Vindbegrænsning ved spærfod, hvis det kræves                                  45kr./stk.
      
Hvad siger I til ovenstående?

På 1 sal har jeg 24 et-lags vinduer, som jeg også havde planer også at skifte, men denne investering er betydelig dyrere (en samlet investering på omkring 200.000 kr +/-)

Men hvor meget vil man kunne mærke loftisolering kontra nye vinduer? Jeg er klar over begge investeringer bør være et must, men der er jo også et økonomisk aspekt, som ikke gør det muligt at lave begge investeringer nu og her.

som en sidebemærkning har jeg fået en pris på hulmursisolering af et nærtliggende hus:
75m2 hulmur (90mm)                                                                             9600 kr.

Hvordan lyder den pris?


Dan the man - Hellere en skrue for meget end en for lidt.


Hej Alle Jeg har lige fået indhentet et tilbud... Vis hele indlægget
23 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ok. Tak for info.

Dog skulle EPS kugler jo så være bedre ift. fugt frem for papiruld, så vidt jeg kan læse tidligere indlæg samt By og Byg undersøgelsen.

Dan the man - Hellere en skrue for meget end en for lidt.


OK - det er nyt for mig!

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis