Hvad er jeg berettiget til ved genhusning?

Hej!

Hvis man bliver genhuset at forsikringen, mener jeg, at man også har krav på nogle ekstra beløb, som skal bla. mad. Jeg er klar over, at det sikkert er forskelligt fra selskab til selskab, men kaldes dette? Altså er det et begreb, og hvordan er det defineret?

Situationen er den, at jeg har været genhuset gennem Alm.Brand, men har ikke fået "madpenge". Dette blev dog nævnt, da jeg ringede og talte med forsikringen i første omgang, men jeg kan ikke huske, hvad de kaldte det, og hvad beløbene var. Min taksator tager ikke telefonen. Og ringer man til kundeservice, siger de, at man skal tale med den enkelte taksator.

TAK!
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad du end har været ude for mht forsikringen. har vel ikke indvirkning på din egne kostpenge?

medmindre dit køkken og lønkonto er brændt ned,

En god bund er det bedste for et pænt stykke arbejde.

Skrevet af Maleren. på 24 jan 2013 19:44
Hvad du end har været ude for mht forsikringen. har vel ikke indvirkning på din egne kostpenge?

medmindre dit køkken og lønkonto er brændt ned,

Det er da fuldstændig irrelevant. Hvis mandens forsikringspolice siger at han er berettiget til "madpenge" skal han da også have det - han har jo betalt forsikringsselskabet for at dække jf. forsikringspolicen.
nå ja okay, men i min verden er det fuldstændig forrykt!

svare til gratis benzin, ved en låne bil!!

En god bund er det bedste for et pænt stykke arbejde.

Hvad med evt. at sende en mail til taksatoren, når han nu ikke tager telefonen, og bede om at blive ringet op?

Træd ikke på mine ledninger :o)
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også