Win7 printer-fuck-up!

Har to printere, en wireless hp-printer og en Brother laserprinter. Begge er samtidig koblet op på en printerserver/USB-hub, der også har en harddisk på, vi bruger til backup. Vores gamle XP-maskiner kan sagtens holde styr på det set-up, men Win7 maskinerne kan ikke! De geninstallerer drivere, og af og til må jeg slette 4-5 tilfælde af den samme printer, der må testes og slettes hver især. ÆV!!! hvad sker der for Win7????
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Underligt......

Jeg har Win 7 på fruens og min maskine - og XP på min solcellemaskine. Alle 3 er koblet op på en trådløs Epson over den trådløse router. Derudover har jeg på min en USB-Epson printer,USB-harddisk og Trådløs USB tastatur og mus.

Den trådløse forbindelse til printeren fungerer perfekt på alle 3 maskiner og har ikke oplevet det du oplever. Driveren til printeren var på den medlevede DVD - det er den,der virker - Win 7 kunne ikke finde en der virkede.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Nå, nu viser det sig også, at XP-maskinerne fucker up på samme måde som win7: Flere tilfæle af samme installation, så man af og til har 7-10 printere at vælge mellem, selv om der reelt kun er to! Så har man den store gætte-en-printer leg!

Hvad sker der lige? Er min USB-printserver gået agurk?

Det er i øvrigt næsten aldrig til at nå laserprinteren (Brother), og få den til at printe. Nogen ide?

Prøv at fjerne ALLE printere og installere driverne på ny.

www.elux.dk - professionel leverandør af LED lys og LED pærer.
Har været prøvet nogle gange, Søren: Hjælper ikke

Gider ikke rode mere med det, har nu tilsluttet skidtet på den mere traditionelle måde, hvor der er en PC, der bliver brugt som printserver.
får din printserver/printer en statisk IP(den samme ipadresse altid)?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis