Hulmursisolering - Oplevelse med Jydsk Tagteknik - Anbefal et andet firma :)

Vi har i dag haft besøg af en energivejleder (som de selv kalder det) fra Jydsk Tagteknik. Han var nu mere sælger end rådgiver, hvis du spørger mig. Det eneste udstyr han havde med, var et termografi-kamera og på den baggrund lavede han et tilbud på lidt under 21.000 kr. for en ét-plansvilla på 129 m2.

Jeg lader mig ikke skræmme af prisen, selvom vi havde forventet lidt mindre, men havde godt nok forventet en mere grundig undersøgelse. Jeg spurgte til, om han ikke skulle bore nogle huller i væggene, for at undersøge de fysiske forhold inde i hulmuren lidt nærmere, men hertil svarede blot, at det havde han ikke udstyr med til.

Han lavede herefter et tilbud med papiruld, helt uden at gennemgå de forskellige isoleringstyper eller andre forhold.

Så skal have fundet et andet firma - kan i anbefale et eller flere i Aarhus-området.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, ikke særligt seriøst.

Men mon ikke Orla kender en mere seriøs energi vejleder.
Er selv mere til knauf granulat eller flamingo....
Kunne vi ikke få nogle anbefalinger?

Jeg er mest til stenuld, så har kontaktet Aarhus Isolering, der er autoriseret rockwool indblæser. Så må vi se, om de ikke er mere seriøse.
Ingen anbefalinger!

Men når du nu alligevel er i gang så hidkald måske også et tilbud på flamingogranulat!

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis