Udskifte anlæg i chevrolet spark 2013

Hejsa
Jeg har købt en chevy spark som jeg gerne vil montere et anlæg i. Det er et 2-dins. Jeg er kommet så langt at jeg kan komme om bag i fra handskerummet, men jeg skal have hele fronten af midterkonsollen af. Er der nogle der har en god ide til hvordan jeg får den af? 

mvh
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
kan du ikke blot afmontere den eksisterende enhed ?
Og hvis du skal bruge Phono kabler osv. så lirke en snor, ledning eller svejsetråd ind igennem virvaret, så du har noget at trække ledningerne med ?

Mvh
Martin

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Problemet er ikke hvordan jeg monterer ledninger og andet-det har jeg skam styr på :-). Der sidder en 2-din skuffe som skal ud, og for at få den ud så skal jeg have midterkonsol-rammen af så jeg kan skrue skuffen ud. Og jeg vil helst ikke ødelægge rammen ved at bruge en skruetrækker til at lirke den af med ;-). Så hvis der er nogle der kender fremgangsmåden, evt om der sidder nogle clips eller andet som holder konsol-rammen fast?
Mvh
ahh okay på den måde.
ja det kan være lidt bøvlet, selv i min gamle corsa fra 2000.
Prøv evt at søg på google, endnu bedre hvis du kan noget tysk og engelsk, der er tit mange fine sider der kan hjælpe :-)

Held og lykke.

Mvh
Martin

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Der er flere forskellige spark men start her http://www.youtube.com/watch?v=Hnl1dhmAUYA ellers søg videre din skal nok være der også.
René
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis