Jeg står overfor en renovering/klargøring af en 34 fods damkutter fra 1916. Det meste er af eg.. Jeg vil mene at der er brugt tonkinlak, men det trænger til en meget grundig slibning/afskrabning, og det giver mig mulighed for et evt skift af produkt.. Jeg har læst lidt om Owatrol, og hørt fra andre at det er en del nemmere at vedligeholde.. Hvad er jeres bedste erfaringer og med hvilket produkt, evt hvilken fremgangsmåde osv osv. Jeg vil for en ordens skyld lige sige at vi snakker om: aptering - skanseklædningen innerside - ruf - skydekapper - mast og lign.
Mvh Wessel.
Jeg står overfor en renovering/klargøring af en 34...
Vis hele indlægget