Aluthermo Q. på rem(kuldebro). hvor meget mieraluld svare det egentlig til?

Hej allesammen, jeg er så småt ved at renovere mit 70er parcelhus, idag fjernede jeg så en af de "mindre flotte" gardin-kasser der er over alle vinduer i huset, så dukkede der så et nyt problem op, der løber en 100x200mm rem hele vejen rundt i huset, som nu er synlig både udefra og indefra over vinduer/døre, remmen alene er jo en kuldebro, og vil helst undgå at sq have kasser med 200mm iso. over alle vinduer/døre igen.

så er spørgsmålet, det der Aluthermo Q. som jeg har læst en del både positivt /mest negativt om herinde, er det virkelig så ringe? eller vil det virkelig svare til at have 200mm mieraluld på remmen hvis jeg lige smækkede sådan en strimmel på remmen indvendigt også et stykke gips på ...

Mvh Ask
Hej allesammen, jeg er så småt ved at renovere mit... Vis hele indlægget
29 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det lugter af tv shop

Man kan lære alt, hvis man gider!
Skrevet af ktm på 26 feb 2013 15:40


Jeg synes jeg kan genkende tonen i dette indlæg????

Tror også at det igen er en der starter med p som har drukket af natpotten - stavefejlene er næsten de samme som i tidligere indlæg ;-)

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Ærgerligt at mit indlæg bliver opfattet sådan! men pyt med det jeg er jo godt tilfreds med mit valg af produkt.
Jeg beklager ligeledes mine stavekundskaber! Jeg vidste ikke at man skulle være perfekt i retskrivning for at deltage her.
Jeg er ikke klar over hvor mit vedhæftede termografi er havnet, da jeg uploadede det sammen med indlægget.
Det med første indlæg er vel ikke så mærkeligt, man kan jo ikke starte med indlæg nr 1000
Undskyld at jeg har spildt jeres tid.
venlig hilsen psbo
Hej igen
Hermed vedhæftning af termografi af loft. 
Jeg var lige ved at sætte gang i tasterne, men nej..... Ikke igen. Ikke en gang til (ikke lige nu, i hvert fald) gider jeg diskutere reflektiv isolering. Hver gang forsøger fortalerne at trække mig og andre ned på så lavt et niveau, at de kan vinde på erfaring.

I stedet har jeg i den seneste uge muntret mig i mit nybyggede hus som er topisoleret med helt traditionelle materialer og en blowerdoortest på 0,28 l/kvm/sek. Eneste reflektive isolering er de to spejle i badeværelserne.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Skrevet af psbo på 27 feb 2013 16:20
Der var heller ikke nogen fil med!
Er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg får vedhæftet den?
Venlig hilsen psbo
Ja, tryk vedhæft filer i bunden.

Vælg herefter gennemse og find filen på din computer.
Marker filen og tryk på åben.

Nu skulle filen gerne stå i listen under vedhæftet filer.

Tryk så indsæt billede for at indsætte billede direkte i indlægget som dette her...




Ønskes ikke stort billede i indlægget kan lav thumbnail eller vis link benyttes.

Lav thumbnail er selvfølgelig til meget store billeder, og link normalt til data filer / pdf filer og lign.



Nu er det jo ikke noget nyt, at dokumentationen for reflektiv isolering forsvinder i det blå. :-)
Nej, men nu spurgte manden jo om hjælp til at smide dokumentation i tråden, så ville det jo være syndt at han ikke kan finde ud af det, var årsagen til billederne ikke kommer frem.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis