Peugeot 206 sikring

Er der nogen, der ved hvad for en sikring til bagvisker er og hvor ligger den? Hjælp mig! Tak på forhånd!
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej og velkommen til
Nu er vi meget kloge og dygtige her på LDS   men vi er ikke synske også  så det ville hjælpe en del på svarmulighederne  hvis du lige skrev årgang på din bil og måske reg.nr.

Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Hej! Tak for svar. Årgang 2007. og jeg tror ikke, der er noget med reg.nr at gøre...
Registreringsnummeret har ikke noget med fejlen i sig selv at gøre, men det kan bruges til at finde ud af lige præcis hvilken model/årgang osv der er tale om.
Ringer man til en mekanikker i dag, så spørger han som noget af det første om registreringsnummeret og skår bilen op på databasen. Så kan han straks se hvilken bil det drejer sig om, og hvilke dele der er i den. Ganske smart.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

hej 
Der sider en sikrings boks under rat stammen / instrumentbordet 
der skal du finde nr 11 det skulle være den 
det er en 15A
men der skulle gerne være en betegnelse på dækselet 

Ja! Jeg har set den. Nr.11 er 15A, men det er ikke til bagvisker. Jeg har osse prøvet at skifte rund på 15A. Men det de det samme!
Annonce
hvis du ikke kan se det i den instruktionsbog, så kan man jo gennemgå dem fra en ende af og finde frem til den der er sprunget.

alternativt kan din viskermotor være brændt af, det kan jo ske hvis man ikke gider fjerne sneen med en skraber og prøver at bruge viskeren, prøv og se om du kan måle på viskermotoren.
Har gennemgået.... Puh ha..... måske sker der noget med viskermotor?????
ja det ville være mit næste bud, eller kontakten.

har oplevet at en sikring der ikke så ud til og være sprunget, var sprunget alligevel.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis