Erfaringer med Medion?

Hej alle sammen.

Jeg skal bruge en ny PC. Og jeg skal ikke bruge den til det helt vilde. Hovedsageligt bare internet og regnskab.

Men jeg gider ikke en computer, som går i stykker efter ½ år, og skal til service hele tiden.

Jeg kiggede lidt på de billige medion computere, men er der nogle af jer som kan anbefale sådan en.. Eller skal jeg gå efter den sikre(IBM) ? 

Handyman med interesser inden for madlavning og nemme opskrifter!
Skal du have testet din PC eller Tøm køleskabet?
31 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
IBM er Lenovo nu...

Du skal ikke vælge en HP/compaq i hvert fald. Jeg har haft medion før, det har virket fint. Nu ville jeg nok kigge efter en ASUS el. MSI

Elektronikteknikeren
En billig ASUS:
http://www.computercity.dk/product/10575431/asus-x54c-sx290v?ref=section&sec=397023339702653970294

En med lidt power og graffik:
http://www.computercity.dk/product/9695324/asus-n53tk-sx021v?ref=section&sec=397023339702653970294

Elektronikteknikeren
Jeg har haft Medion, dog stationære, PCere og har intet at udsætte på dem.

Med venlig hilsen
ktm

 

Skrevet af Gregeren på 14 jan 2013 13:18
MSl og asus følges ad mht. Pris og kvalitet


Medion bliver mig bekendt lavet hos MSI  Garantien er ligeså god som hos de andre.

fase
Hej.
Har haft købt flere ting i medion, herunder en kraftig stationær computer til vores søn, men han var ikke tilfreds med den og den blev taget retur uden problemer (kr 5000+) og de andre ting har også været underlødige, så ALDRIG mere. Måske lidt bombastisk men sådan fik jeg det.

mvh

 varmetossen

Okay - kunne være at jeg bare skulle helgardere mig med en pc + en form for backup.

Det lyder jo umiddelbart ikke til at man kan være helt sikker, med nogen udbyder

Handyman med interesser inden for madlavning og nemme opskrifter!
Skal du have testet din PC eller Tøm køleskabet?
Hvis du skal bruge en spillePC med maskinel overarm, så er det ikke Medion du skal gå efter.
Til de almindelige ting som browser, regneark, tekstbehandling etc som almindelige dødelige bruger en pc til er de fine.
Jeg har ikke haft en selv, men kender flere som har eller har haft en, og de har været godt tilfredse. Man skal bare erkende, at det ikke er en spillemaskine. Dertil kræves ofte en state of the art CPU mm.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Min anbefaling gik på almindelig brug, idet jeg ikke aner noget om spil m.m. og ikke havde det med i mine overvejelser.

Med venlig hilsen
ktm

 

Der er yderligere 21 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis