Hvad er dit nytårsforsæt for 2013?

Hej derude. 

Hvad er jeres nytårsforsæt for 2013?

Hos os er vi specialiteter i lavenergi billig solcelle anlæg - Kontakt os allerede i dag og få et unik tilbud 
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
På under et kvarter har denne helt nye LDS'er skrevet 7 indlæg. Imponerende. Desværre rummer de absolut intet brugbart for en lav-det-selv'er, men tjener udelukkende til at vi skal klikke på linket til deres (hjælpeløse) hjemmeside og gerne lægge lidt ussel mammon i deres regnskabsafdeling.

Nu skal man ikke lade sig aflede af det fromme ønske om at vide, hvad vi gerne vil i 2013. Trådstarter har et, der gælder for os alle: Vi skal handle i deres latterlige butik. Mit forsæt er at holde mig fra den.

Siden her drives af frivillige og ulønnede kræfter. De gør en stor indsats for at vi andre kan have et godt og hyggeligt sted at mødes og udveksle erfaringer.
Denne frivillige og ulønnede indsats finder nogle, som f.eks loo1, sig berettiget til at lukrere på udelukkende for egen vindings skyld. Det kalder andre af os, herunder jeg, at "nasse" og der bryder vi os ikke så meget om.

Derfor har jeg sat firmaet på min lille liste over steder jeg ikke vil handle, og som jeg heller ikke vil sige noget pænt om.

AdminE er adviceret.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Mit nytårs fortsæt er som Chr, at være med til at gøre dette forum til et rart og informativt forum hvor folk mødes og hjælper hinanden. Derfor ser vi gerne (faktisk forlanger vi det) at du skrider et andet sted hen med din REKLAME !!!

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Glimrende nytårsfortsæt, Henrik
Disse åndsfortærende, golde reklamer er lige til at få lange af!

Med venlig hilsen
ktm

Det kunne være vi skulle gå til kamp mod idioterne.
Tænk hvis alle de medlemmer på LDS, vælter ind på "reklamesiden" og stiller dumme spørgsmål, så kunne vi hurtigt lægge deres indbakke ned...
Mange hjemmesider har sådan et kontakt felt hvor man kan skrive i og så udfylde med en falsk mail adresse, så stiller man et eller andet tåbeligt spørgsmål og de bruger tid på at svare, plus de får et svar retur om at modtageren ikke eksisterer 

SÅ KAN DE LÆRE DET 

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
eller endnu bedre: Man kan ringe dem op og stille uendelig mange meget relevante oplysninger og bede om tilbud på både dette og hint.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Jeg er helt med på at indgå i en sådan "task force"

Med venlig hilsen
ktm

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis