Liniære føringer

Hej...

jeg skal til at ha gang i et længe ventet CNC projekt, efter en ide for 4 år siden.. har fået styring og motorer hjem osv.. og fået det til at spille... så nu skal der bygges mekanik...

Det jeg mangler nu er nogle føringer på 500-650mm i længden da jeg har spindler liggende på op til 600mm.

Jeg vil gerne bruge nogle penge på det, for at få noget ordentligt, men skal også være til at overskue, da jeg desværre stadig er på SU...


nogle der har ideer? har haft kigget på makerslide og lign. men bliver også hurtigt dyrt og kan ikke fåes hjem sådan lige med det første... kunne være perfekt hvis der er en der kender et sted elelr en der har noget liggende i det jyske som jeg kan hente og købe, evt fredag eftermiddag...


Mvh Michael
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
jeps...

har godt luret lidt på dem, men selvom jeg ved det kommer til at lyde forkælet, så er de måske lidt i den dyre ende for mig... kunne man få noget med runde liniære lejer og en aksel af en art kunne det evt bære lidt billigere... men de ser ellers mega godt ud..

Ebay er din ven.

Gå ind på den tyske ebay.de og søg på linearführung så kommer der en lille million forskellige frem du kan shoppe løs på.

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis