Kan jeg forbinde denne opvaskemaskine ?

Jeg vil gerne forbinde min nye opvbaskemaskine er det noget jeg kan gøre selv eller kræver det en blikkenslager? Er afstand mellem maskine og vandrør for lang?







Bornholm er et dejligt sted.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Stikket ser underligt ud, men jeg bor jo i Norge

Bornholm er et dejligt sted.
Den kan sagtens tilsluttes. Jeg kan se på dit første billede (rørene under vasken) at der på det lodrette stykke sidder en tilslutningsstuds på bagsiden, som du bare kan sætte afløbet på. Den kobling, der aktuelt sidder på din afløbsslange passer ikke dertil, men en passende kobling kan nemt købes, hvis ikke det passer med at du bare kan krænge slangen ud over studsen og sætte et spændebånd på.

Jeg er ikke helt med på afstanden fra maskine til kloakrøret, men et par meter gør såmænd ikke alverden. Du kan med fordel føre slangen op umiddelbart bag maskinen og derfra have fald over mod afløb. Hvis din slange ikke rækker kan du købe en forlængerslange.

Så der er ingen behov for en bliktud til afløbet. Men jeg kan ikke se om du har en tilslutningshane til vand samt korrekt stik til el. Det ikke vil det kræve en hhv blik- eller elsmed at installere. 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis